Żukowski Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(1)
Filia nr 3
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Żukowski Marcin
(-)
Zarawska Patrycja (1970- )
(374)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(285)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Roberts Nora (1950- )
(224)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(224)
Fabianowska Małgorzata
(221)
Steel Danielle (1947- )
(215)
Goliński Zbigniew
(201)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(181)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Popławska Anna (1980- )
(157)
Prus Bolesław (1847-1912)
(143)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(142)
Lech Justyna
(138)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(136)
King Stephen (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Szekspir William (1564-1616)
(131)
Fabisińska Liliana (1971- )
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Rzehak Wojciech (1967- )
(129)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(128)
Christie Agata (1891-1976)
(127)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(126)
Zimnicka Iwona (1963- )
(124)
Głowińska Anita
(121)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(119)
Stanecka Zofia (1972- )
(117)
Szulc Andrzej
(117)
Webb Holly (1976- )
(117)
Supeł Barbara
(113)
Włodarczyk Barbara (1960- )
(111)
Kraśko Jan (1954- )
(110)
Masterton Graham (1946- )
(109)
Oklejak Marianna (1981- )
(109)
Drewnowski Jacek (1974- )
(106)
Gawryluk Barbara (1957- )
(105)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Skowrońska Emilia
(103)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(102)
Mróz Remigiusz (1987- )
(102)
Ross Tony (1938- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Lem Stanisław (1921-2006)
(101)
Mazan Maciejka
(101)
Napierski Stefan
(101)
Ochab Janusz (1971- )
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Tuwim Julian (1894-1953)
(101)
Pawlikowska Beata (1965- )
(100)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(97)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(97)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(96)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(96)
Mosiewicz Maria (1971- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(95)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(95)
Williams Sophy (1965- )
(93)
Górski Wojciech (ilustrator)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Cussler Clive (1931-2020)
(89)
Siewior-Kuś Alina
(88)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Rostworowski Emanuel (1923-1989)
(87)
Asnyk Adam
(86)
Widmark Martin (1961- )
(86)
Goscinny Rene (1926-1977)
(85)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(85)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Olejnik Donata
(83)
Skalska Katarzyna
(83)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(83)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Media społecznościowe
(2)
Autoprezentacja
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom. A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej