Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(198)
Forma i typ
Książki
(196)
Publikacje naukowe
(83)
Publikacje fachowe
(62)
Publikacje dydaktyczne
(52)
Poradniki i przewodniki
(38)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(185)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(163)
Filia nr 3
(52)
Autor
Gasper Dorota
(5)
Koch Tomasz
(4)
Kowalczyk Marcin
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Sobczyk Tomasz
(4)
Janicki Przemysław
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Byrne Art (1945- )
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Gawroński Krzysztof
(2)
Jańska Regina
(2)
Kauf Sabina
(2)
Krzyżanowski Krzysztof
(2)
Malcherek Monika
(2)
Morawczyński Rafał
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Portny Stanley E
(2)
Sasin Maciej
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balle Freddy
(1)
Balle Michael (1965- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bavister Steve
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Biegun Katarzyna
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Bielawski Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Bieleń Stanisław (1953- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Bosworth Michael T
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Carreyrou John
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chrzanowska Magdalena
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Clark Duncan
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Cyrul Joanna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dalio Ray
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dmowska-Pycka Aneta
(1)
Dolata Stanisław (1945-2019)
(1)
Dolot Anna
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dąbrowska Agata (medycyna)
(1)
Dąbrowski Marek (medycyna)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elliot Jay
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fawcett Tom
(1)
Finch Brian
(1)
Fiore Neil
(1)
Fishkin Rand (1979- )
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Francik Anna
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Fried Jason
(1)
Fujimoto Takahiro (1955- )
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(80)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(179)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(197)
Język
polski
(193)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
nieznany (xxx)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(51)
Menedżerowie
(36)
Przedsiębiorcy
(13)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Handlowcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Księgowi
(2)
Logistycy
(2)
Menadżerowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Studenci
(2)
Analitycy finansowi
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Finansiści
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Lekarze
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(5)
Temat
Zarządzanie
(48)
Przedsiębiorstwo
(28)
Marketing
(22)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Innowacje
(17)
Przywództwo
(17)
Menedżerowie
(13)
Szczupłe zarządzanie
(9)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Organizacja
(7)
Zarządzanie zmianą
(7)
Kadry
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Motywacja pracy
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Logistyka
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Globalizacja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Negocjacje
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Public relations
(4)
Reklama
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Usługi
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Biznesplan
(3)
Coaching
(3)
Decyzje
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Finansowanie
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja
(3)
Oceny pracowników
(3)
Organizacje
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Płynność finansowa
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sprzedaż
(3)
Start-up
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Zaufanie
(3)
Analiza finansowa
(2)
Apple Inc
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Branding (marketing)
(2)
COVID-19
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Facebook
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jobs, Steven (1955-2011)
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konkurencyjność (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Odchudzona produkcja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Oświata
(2)
Polityka regionalna
(2)
Private equity
(2)
Produkcja
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Temat: czas
2001-
(57)
1901-2000
(16)
1989-2000
(12)
1945-1989
(8)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Antarktyda
(1)
Azja Środkowa
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(53)
Podręcznik
(41)
Opracowanie
(39)
Monografia
(29)
Praca zbiorowa
(12)
Materiały pomocnicze
(10)
Raport z badań
(9)
Biografia
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Publicystyka
(3)
Reportaż
(3)
Autobiografia
(2)
Poradniki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka japońska
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2394)
Edukacja i pedagogika
(1093)
Medycyna i zdrowie
(1040)
Socjologia i społeczeństwo
(857)
Psychologia
(853)
Zarządzanie i marketing
(198)
Biologia
(645)
Podróże i turystyka
(635)
Hobby i czas wolny
(557)
Kultura i sztuka
(543)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(494)
Religia i duchowość
(414)
Rozwój osobisty
(394)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(361)
Literaturoznawstwo
(342)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(323)
Kulinaria
(313)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(298)
Kultura fizyczna i sport
(267)
Językoznawstwo
(265)
Geografia i nauki o Ziemi
(256)
Etnologia i antropologia kulturowa
(244)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(236)
Styl życia, moda i uroda
(170)
Ochrona środowiska
(166)
Fizyka i astronomia
(156)
Informatyka i technologie informacyjne
(139)
Filozofia i etyka
(131)
Nauka i badania
(114)
Inżynieria i technika
(110)
Praca, kariera, pieniądze
(94)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(85)
Architektura i budownictwo
(83)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(78)
Transport i logistyka
(74)
Dom i ogród
(71)
Matematyka
(70)
Media i komunikacja społeczna
(69)
Rolnictwo i leśnictwo
(62)
Chemia
(50)
Archeologia
(37)
Styl życia, moda, uroda
(6)
Medycyna
(2)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(2)
Zoologia
(2)
Biografia
(1)
Biznes, marketing, zarządzanie
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Filozofia
(1)
Fizyka
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Geografia świata
(1)
Leśnictwo
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Polska
(1)
Praca,kariera,finanse,rozwój osobisty
(1)
Przemysł i usługi
(1)
Psychologia i socjologia
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Rozważania i rozmyślania religijne
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Varia
(1)
198 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 311 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i na stronach 181-189. Indeks.
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 129-139.
Dla badaczy przedmiotowych zjawisk oraz praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Wydanie finansowane z projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki nr 2015/17/B/HS4/00309.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najbogatszy Polak. Pozostawił majątek wart 15 mld złotych. Nawet najwięksi wrogowie z szacunkiem mówili o skali jego przedsięwzięć. Drapieżny kapitalista i hojny filantrop. Ikona transformacji polskiej gospodarki. Człowiek, który z upodobaniem kolekcjonował zarówno dzieła sztuki, jak i znajomości z możnymi tego świata. Hanna Suchocka radziła się go, czy ma objąć posadę premiera RP. Przyjmował go Donald Tusk. Do jego firmy zaglądał Marian Krzaklewski. Szczególne relacje łączyły go z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim, do którego miał nieograniczony dostęp. Książka zawiera wypowiedzi Jana Kulczyka, których udzielił nam przed śmiercią w Wiedniu. Opowiada o drodze do bogactwa i zdarzeniach, bez których nie osiągnąłby swojej pozycji. Polemizuje z krytyką i zarzutami, jakie towarzyszyły mu odkąd zaczął zarabiać duże pieniądze. Po raz pierwszy opowiada o kulisach swoich największych inwestycji. Zdradza w kim upatrywał swojego największego wroga i kto mógł stać za nagraniami kelnerów. Osobiste relacje to najważniejsza część jego narracji. Bo jak lubił mawiać doktor Jan Kulczyk, interesy robi się z ludźmi, a nie z firmami. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 POL [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 379-401. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Instytut Stosunków Międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wydanie 9. - Warszawa : Difin, 2018. - 367 stron : rysunki ; 23 cm.
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Przedstawiono kompleksowo współczesny mechanizm zarządzania finansami w firmie, z uwzględnieniem doświadczeń rozwiniętych gospodarczo krajów w dostosowaniu do warunków systemu gospodarczego, jaki krystalizuje się w naszym kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strona 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Relacje organizacji z otoczeniem, relacje w strukturze organizacyjnej, relacje w procesie pracy, relacje społeczne, relacje w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji, relacje w procesie wprowadzania zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu. Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje. Czego się dowiesz? jaką formę opodatkowania wybrać jakiej płatności do ZUS się spodziewać czym są Twoje przychody i koszty kiedy musisz stać się płatnikiem VAT jak rozliczyć magazyn jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy jak założyć działalność gospodarczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : SQN, 2021. - 458, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 444-[459].
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 331-337.
Dla lekarzy, personelu pomocniczego oraz studentów studiów medycznych.
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa (dotyczy numeru inwentarzowego: 300-024910).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej