Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(3)
Filia nr 3
(1)
Autor
Dolata Stanisław (1945-2019)
(1)
Duda Aneta
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
nieznany (xxx)
(3)
polski
(1)
Temat
Kobieta
(3032)
Powieść obyczajowa
(2949)
Powieść amerykańska
(2475)
Przyjaźń
(2132)
Rodzina
(2130)
Marketing terytorialny
(-)
Tajemnica
(1651)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1294)
Polska
(1225)
Zwierzęta
(1220)
Magia
(1167)
Śledztwo i dochodzenie
(1157)
Poezja polska
(1153)
Zabójstwo
(1062)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(993)
Dziewczęta
(979)
II wojna światowa (1939-1945)
(936)
Uczucia
(906)
Nastolatki
(832)
Dzieci
(787)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(656)
Ludzie a zwierzęta
(640)
Małżeństwo
(603)
Psy
(590)
Dziecko
(584)
Relacja romantyczna
(579)
Koty
(572)
Trudne sytuacje życiowe
(566)
Sekrety rodzinne
(556)
Uczniowie
(550)
Policjanci
(546)
Język polski
(536)
Historia
(535)
Boże Narodzenie
(526)
Książka zabawka
(508)
Osoby zaginione
(506)
Podróże
(501)
Chłopcy
(499)
Wychowanie w rodzinie
(473)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(455)
Władcy
(428)
Wybory życiowe
(422)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(413)
Powieść historyczna
(408)
Polacy za granicą
(394)
Literatura
(393)
Wakacje
(391)
Filozofia
(388)
Kultura
(387)
Matki i córki
(379)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(368)
Dziadkowie i wnuki
(366)
Poszukiwania zaginionych
(360)
Wsie
(358)
Uprowadzenie
(348)
Stworzenia fantastyczne
(335)
Powieść fantastyczna
(332)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Zakochanie
(313)
Arystokracja
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Zemsta
(302)
Samorealizacja
(300)
Seryjni zabójcy
(297)
Gry i zabawy umysłowe
(295)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Walka dobra ze złem
(287)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Krainy i światy fikcyjne
(277)
Pomaganie
(276)
Las
(275)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Wojna
(256)
Matematyka
(255)
Ojcowie i córki
(253)
Biografie
(249)
Spisek
(249)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(244)
Pisarze
(242)
Lekarze
(241)
Polityka
(240)
Samotność
(238)
Marzenia
(237)
Warszawa
(237)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Przedsiębiorczość / "C.H. Beck")
Bibliogr. Indeks
Autor książki przedstawił specyfikę przedsiębiorczości i innowacyjności jednostek osadniczych, przedsiębiorcze i innowacyjne podejście w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami regionalnymi. W pracy zaprezentowano główne problemy funkcjonowania innowacyjnych miast i regionów, a także regionów wiedzy, które konkurują o dostęp do deficytowych czynników wzrostu. Szczególną uwagę poświęcono przedsiębiorczości i innowacyjności jako koncepcji pozyskiwania regionalnych czynników rozwojowych. Czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: genezy i warunków rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, czynników i źródeł konkurencyjności regionalnej, miejsca uniwersytetu w koncepcji innowacyjnej gospodarki, koncepcji kształtowania się innowacyjnych miast i regionów, z udziałem instytucji badawczo rozwojowych, roli przedsiębiorstwa w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej, istoty Gospodarki Opartej na Wiedzy i systemów innowacji, jako mechanizmu wdrażania wiedzy do gospodarki, regionów wiedzy jako strategii rozwoju regionalnego, miasta innowacyjnego, jako strategii rozwoju regionalnego. Publikacja jest przeznaczona dla wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania, na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich. Może również wzbudzić zainteresowanie pracowników sektora samorządowego, menedżerów, właścicieli przedsiębiorstw, którzy zorientowani są na wdrażanie koncepcji przedsiębiorczości i innowacyjności w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 451 s. : il. ; 25 cm.
Dla pracowników samorządowych i radnych, menedżerów
Bibliogr. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej