Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(12)
Filia nr 3
(5)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Black Sam
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Duda Aneta
(1)
Fleischer Michael
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gregory Anne
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Podobas Izabela
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Słodykiewicz Elzbieta
(1)
Trojanowski Mariusz (ekonomia)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
nieznany (xxx)
(10)
polski
(5)
Odbiorca
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3026)
Powieść obyczajowa
(2957)
Powieść amerykańska
(2484)
Przyjaźń
(2125)
Rodzina
(2124)
Public relations
(-)
Tajemnica
(1643)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1292)
Polska
(1226)
Zwierzęta
(1215)
Magia
(1157)
Poezja polska
(1154)
Śledztwo i dochodzenie
(1152)
Zabójstwo
(1063)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(987)
Dziewczęta
(968)
II wojna światowa (1939-1945)
(932)
Uczucia
(905)
Nastolatki
(831)
Dzieci
(784)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(657)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Małżeństwo
(603)
Dziecko
(586)
Psy
(585)
Relacja romantyczna
(580)
Koty
(567)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Sekrety rodzinne
(554)
Uczniowie
(551)
Policjanci
(546)
Historia
(535)
Język polski
(534)
Boże Narodzenie
(526)
Osoby zaginione
(506)
Książka zabawka
(501)
Podróże
(496)
Chłopcy
(495)
Wychowanie w rodzinie
(474)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(456)
Władcy
(427)
Wybory życiowe
(420)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(414)
Powieść historyczna
(408)
Literatura
(393)
Polacy za granicą
(393)
Wakacje
(389)
Filozofia
(388)
Kultura
(386)
Matki i córki
(377)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(366)
Dziadkowie i wnuki
(365)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Wsie
(357)
Uprowadzenie
(347)
Powieść fantastyczna
(333)
Stworzenia fantastyczne
(333)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Arystokracja
(312)
Zakochanie
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Samorealizacja
(300)
Zemsta
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(297)
Seryjni zabójcy
(297)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Walka dobra ze złem
(278)
Krainy i światy fikcyjne
(276)
Las
(272)
Pomaganie
(272)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Matematyka
(255)
Wojna
(254)
Ojcowie i córki
(251)
Biografie
(249)
Spisek
(248)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(245)
Lekarze
(242)
Pisarze
(242)
Polityka
(239)
Samotność
(238)
Warszawa
(237)
Marzenia
(236)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. [z ang.] Iwona Chlewińska. - Warszawa : ABC, 1998. - 211, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Strategie Sukcesu)
Bibliogr. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Biznes)
Które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie? Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje? Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy? Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych - od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie - że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Błyskotliwa i niezwykle sugestywnie napisana publikacja dotycząca tak ważnych narzędzi prowadzenia interesów przez kobiety, jak sztuka mówienia a także umiejętność kojarzenia retorycznej sprawności z kobiecym urokiem. Omawia w niej autorka metody kształtowania i doskonalenia retorycznej kompetencji, rolę słowa i różnorodnych strategii językowych w negocjacjach, znaczenie elegancji i ekspresji słowa, przybliża taktykę prowadzenia sporów, zasady i tajniki sztuki przekonywania, prezentuje wzory publicznych zachowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (2 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw / Tymon Smektała. - Wyd. 1(dodr.). - Wrocław : Astrum, 2005. - 147, [5] s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Komunikacja wizualna : nowoczesne narzędzia / Ewelina Witek. - Wrocław : Astrum, [2014]. - 180 s. : il. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Data wyd. wg: www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3, zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
U dołu okł.: podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków
Bibliogr. s. 899-909. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej