Poradniki dla nauczycieli
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(7)
Filia nr 3
(10)
Autor
Dix Paul
(2)
Aquilar Marcela
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Beadle Phil
(1)
Broekere Hanna de
(1)
Cierniak Krzysztof
(1)
Commichau Anka (1966- )
(1)
Czerwińska-Klemke Elżbieta (1958- )
(1)
Dudel Barbara
(1)
Greene Ross W
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Konewka Michał
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Maxwell Sharon
(1)
Mazur Agnieszka
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Polesek Aleksandra
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Szczurkowska Jolanta
(1)
Szeplewicz Grażyna
(1)
Thompson Jenny
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Winkler Maud (1968- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zachariasz Karolina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
nieznany (xxx)
(14)
Temat
Kobieta
(3026)
Powieść obyczajowa
(2957)
Powieść amerykańska
(2484)
Przyjaźń
(2125)
Rodzina
(2124)
Poradniki dla nauczycieli
(-)
Tajemnica
(1643)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1292)
Polska
(1226)
Zwierzęta
(1215)
Magia
(1157)
Poezja polska
(1154)
Śledztwo i dochodzenie
(1152)
Zabójstwo
(1063)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(987)
Dziewczęta
(968)
II wojna światowa (1939-1945)
(932)
Uczucia
(905)
Nastolatki
(831)
Dzieci
(784)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(657)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Małżeństwo
(603)
Dziecko
(586)
Psy
(585)
Relacja romantyczna
(580)
Koty
(567)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Sekrety rodzinne
(554)
Uczniowie
(551)
Policjanci
(546)
Historia
(535)
Język polski
(534)
Boże Narodzenie
(526)
Osoby zaginione
(506)
Książka zabawka
(501)
Podróże
(496)
Chłopcy
(495)
Wychowanie w rodzinie
(474)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(456)
Władcy
(427)
Wybory życiowe
(420)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(414)
Powieść historyczna
(408)
Literatura
(393)
Polacy za granicą
(393)
Wakacje
(389)
Filozofia
(388)
Kultura
(386)
Matki i córki
(377)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(366)
Dziadkowie i wnuki
(365)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Wsie
(357)
Uprowadzenie
(347)
Powieść fantastyczna
(333)
Stworzenia fantastyczne
(333)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Arystokracja
(312)
Zakochanie
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Samorealizacja
(300)
Zemsta
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(297)
Seryjni zabójcy
(297)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Walka dobra ze złem
(278)
Krainy i światy fikcyjne
(276)
Las
(272)
Pomaganie
(272)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Matematyka
(255)
Wojna
(254)
Ojcowie i córki
(251)
Biografie
(249)
Spisek
(248)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(245)
Lekarze
(242)
Pisarze
(242)
Polityka
(239)
Samotność
(238)
Warszawa
(237)
Marzenia
(236)
14 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Indeks
Nowe wyzwania współczesnej pedagogiki wymagają od nauczycieli szczególnych kompetencji oraz umiejętności reagowania na nieustanne zmiany w systemie edukacji. Ta publikacja to wyjątkowy podręcznik - proste w strukturze i skuteczne narzędzie, przydatne w edukacyjnej i wychowawczej pracy z małymi dziećmi! Książka zawiera techniki, zabawy i gry stymulujące rozwój dziecka od narodzin aż do 5 roku życia. To profesjonalne kompendium dla nauczycieli i pedagogów. To rzetelnie opracowany "gotowiec", opatrzony porcją teoretycznego komentarza. Zamieszczono w niej ponad 600 dydaktycznych scenariuszy zajęć, które można wykorzystać w indywidualnej pracy z dzieckiem lub do pracy w grupach. Dodatkowo obszerna jej część została poświęcona szczególnym technikom pedagogicznym, opartym na współczesnych zasadach dydaktyki. Jest to kompleksowa pomoc dla nauczycieli pracujących w żłobkach i przedszkolach. Prezentuje pomysły do stosowania w praktyce oraz podpowiada nowoczesne sposoby ewaluacji i planowania pracy z dziećmi. Polecana dla nauczycieli żłobków i przedszkoli, pedagogów, psychologów, logopedów - wszystkim uczestniczącym w edukacji małego dziecka, towarzyszącym mu w jego rozwoju we wszelkich placówki edukacyjno-wychowawcze. To profesjonalne kompendium dla nauczycieli i pedagogów. Proponuje nowatorskie, wyrastające doświadczenia, rozwiązania dydaktyczne. [http://w.bibliotece.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr.
Praktyczne wskazówki, jak nawiązać dobry kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy. Paul Dix, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr.
Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych "dwóją" lub "szóstką" - to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor - doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista - dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Samo Sedno)
Bibliogr.
Metoda wypróbowana przez 500 000 rodziców! Twoje dziecko bywa nieposłuszne i zbuntowane, manipuluje innymi, domaga się wyłącznej uwagi? Jesteś zmęczony ciągłym testowaniem granic, dąsami oraz krzykiem i agresją? Odłóż na bok kary, nagrody i zakazy - naucz dziecko samodzielnego rozwiązywania problemów i radzenia sobie z emocjami. Poznaj metodę rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie, sprawdzoną w wielu rodzinach i szkołach na świecie. Współpracując z dzieckiem, nauczysz je umiejętności, których najbardziej mu brakuje: dostosowywania się, tolerowania frustracji i rozwiązywania problemów. Dziecko nie zachowuje się źle celowo, ono po prostu nie zna innego sposobu i potrzebuje twojej pomocy, aby nauczyć się reagować inaczej. Z tą książką nauczysz je pozytywnie reagować na codzienne sytuacje i wzmocnisz jego pewność siebie. Bestseller dla rodziców dzieci w każdym wieku! Dlaczego książka trafia w SAMO SEDNO? - zawiera przydatny w pracy z dzieckiem formularz analizy trudności i nierozwiązanych problemów oraz konkretny plan działania wraz ze wskazówkami - kładzie nacisk na faktyczne przyczyny niepożądanych zachowań u dziecka, a nie skupia się tylko na objawach - pokazuje na przykładach wybranych rodzin, jak zastosować metodę działania w praktyce - uczy, jak przewidywać wybuchy agresji i skutecznie im przeciwdziałać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Engram)
Bibliogr.
W środkach masowego przekazu, dyskusjach autorytetów w dziedzinie wychowania i nauczania coraz częściej słyszy się głosy o kryzysie współczesnej szkoły w aspekcie jej funkcji wychowawczej. Odbiorca masmediów jest wręcz bombardowany informacjami na temat niewłaściwych zachowań uczniów, naruszających nie tylko reguły obowiązujące w szkole, ale również powszechnie uznawane normy społeczne. Tego typu informacje kończą się najczęściej pytaniami `co będzie dalej z polską szkołą?`, `w jakim kierunku ona zmierza?` Jedną z przyczyn takiej sytuacji jest najprawdopodobniej fakt, że współczesna polska szkoła nastawiona jest w przeważającej mierze na nauczanie nie zaś na wychowanie, które jest realizowane niejako `po drodze`, może trochę `na siłę`. Konsekwencją postrzegania szkoły jedynie przez pryzmat jej funkcji kształcącej jest fakt, że nauczyciele czują się niejednokrotnie zwolnieni od prowadzenia działalności wychowawczej. Wychowanie staje się jedynie domeną wychowawcy klasy (ma on `wychować` ucznia w trakcie jednej godziny wychowawczej w tygodniu!) bądź pedagoga szkolnego. Zwłaszcza ten ostatni staje się w szkole swego rodzaju `specjalistą od spraw wychowawczych`, co z jednej strony należy uznać za właściwe, jednak oczekiwanie, iż `załatwi` on wszelkie problemy wychowawcze wydaje się już być mało realne. Prezentowana publikacja dostarczy wskazówek, jak prowadzić działania o charakterze wychowawczym z uczniem. Książka zainteresuje wychowawców, studentów pedagogiki, psychologii i kierunków studiów nauczycielskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
Książka skierowana jest do wszystkich tych osób, które są żywo zainteresowane dobrym zrozumieniem roli pedagoga i psychologa szkolnego oraz doskonaleniem ich specyficznego warsztatu pracy. Pozycja obejmuje osiem rozdziałów dotyczących monitoringu procesu edukacyjnego i elementów środowiska wychowawczego, działań w zakresie psychoprofilaktyki zachowań problemowych wychowanków, interwencji oraz propagowania właściwych wzorców zachowań w szkolnych relacjach. Czytelnik znajdzie w niej też wiele porad, wskazówek i propozycji ćwiczeń z uczniami. Książkę polecamy również studentom pedagogiki i psychologii, przyszłym nauczycielom oraz rodzicom uczniów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr.
Czy masz kłopoty z identyfikacją i wsparciem dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Twojej klasie? Jeśli potrzebujesz wsparcia w rozpoznawaniu, rozumieniu i wspieraniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej omówienie siedmiu typów SPE wraz z: Praktycznymi wskazówkami, jak pracować z uczniem; Radami doświadczonych praktyków; Pytaniami sprawdzającymi; Zagadnieniami do przemyślenia. Zawiera też opisy przypadków uczniów z: Zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD); Zaburzeniami w rozwoju społeczno-emocjonalnym i zaburzeniami zachowania; Dysleksją; Dyspraksją; Zaburzeniami ze spektrum autyzmu; Niepełnosprawnością słuchową; Niepełnosprawnością wzrokową. Jenny Thompson jest starszym wykładowcą pedagogiki na University od Derby i koordynatorem do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych na uniwersyteckim Wydziale Pedagogiki. Jest także doświadczonym nauczycielem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr.
Cechy współczesnego świata i wyzwania stojące przed edukacją początkową dziecka zrodziły pomysł napisania tej książki. Powstała z myślą o studentach É przyszłych nauczycielach, a także nauczycielach już pracujących w szkołach podstawowych, którzy chcą być coraz lepiej przygotowani do krytycznej refleksji nad współczesną edukacją, a jednocześnie sprostać jej aktualnym wyzwaniom. Przedmiotem tej monografii są wybrane problemy rozwijania kompetencji kluczowych w procesie edukacji elementarnej É w przedszkolu i szkole. Zamiarem autorów jest ukazanie czytelnikom istoty kompetencji kluczowych, warunków i możliwości ich rozwijania w pracy z dzieckiem. Przedstawiono autorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w edukacji początkowej É nowatorskie w odniesieniu nie tylko do treści, ale także do form i metod pracy z dziećmi w sferze rozwijania kompetencji kluczowych. Zmiana w podejściu do metod realizacji treści edukacji początkowej wyraża się w przyjęciu postulatów psychologii i pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. Książka składa się z trzech części. W pierwszej, która ma charakter teoretyczny, omówiono źródła, konteksty oraz warunki i sposoby stymulowania rozwoju poszczególnych składników kompetencji kluczowych. Metody stosowane przez nauczyciela w procesie stymulowania rozwoju kompetencji kluczowych osadzono we współczesnych teoriach edukacyjnych. Zaakcentowano szczególną rolę kompetencji uczenia się w procesie nabywania wszystkich pozostałych kompetencji kluczowych. W części drugiej przedstawiono określone przez Parlament Europejski kompetencje kluczowe, odnosząc je do oczekiwanej wiedzy, umiejętności i postaw dzieci w młodszym wieku szkolnym. Implikacje praktyczne omówione w tej części wynikają z podstawowych założeń pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W kolejnych rozdziałach, które poświęcone są poszczególnym kompetencjom kluczowym, uwzględniono podobne perspektywy analizy... W części trzeciej wskazano wybrane aspekty działalności edukacyjnej wpierającej rozwój kompetencji kluczowych, w tym podkreślono szczególnie rolę nauczyciela i budowania przez niego pozytywnych relacji z uczniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr.
Książka ta jest adresowana do tych, którzy chcą uczyć z pasją. Dwie doświadczone specjalistki ukazują, jak budować kontakt z audytorium, jak prezentować to, co masz do powiedzenia i jak optymalizować efekty uczenia. Teorii towarzyszą przykłady z życia i sugestie wynikające z refleksji nad praktyką w świetle osiągnięć i odkryć psychologii komunikacji. [http://www.ksiegarnianamiodowej.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej