Przedsiębiorstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(204)
Forma i typ
Książki
(200)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Poradniki i przewodniki
(7)
Proza
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(189)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(181)
Filia nr 3
(30)
Autor
Ehrlich Andrzej
(8)
Blaik Piotr
(6)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Stoner James A. F. (1935- )
(5)
Cebrowska Teresa
(3)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Pomykalska Bożyna
(3)
Pomykalski Przemysław
(3)
Strategor
(3)
Bednarski Lech (1929-2006)
(2)
Bień Witold
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Buczkowska Anna
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Czaja Izabela
(2)
Czupiał Jerzy
(2)
Dyk Maria
(2)
Dębski Stanisław
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- ; jr.)
(2)
Gmytrasiewicz Maria (1940- )
(2)
Karmańska Anna (1957- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Lockyer Keith G
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Muhlemann Alan P
(2)
Oakland John S
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Penc Józef
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sawicki Kazimierz (1926- )
(2)
Sołtys Jarosław
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Szczepankowski Piotr
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Wankel Charles
(2)
Waśniewski Krzysztof
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Arnold Hans
(1)
Bachliński Wojciech
(1)
Bachorz Piotr
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baron Angela
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bednarski Lech
(1)
Beech Nic
(1)
Bergiel Anna
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Blajer Maciej
(1)
Bodak Andrzej
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borkowski Zygmunt
(1)
Bromberek Aleksander (1982- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Będkowska Aneta
(1)
Błach Joanna (ekonomia)
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Cewe Józef
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(1)
Czarny Bogusław
(1)
Czekaj Jan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Drummer Agnieszka
(1)
Dudziński Z
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Duraj Natasza
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dylewski Marek
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dziub Grzegorz
(1)
Dąbek Paweł (1970- )
(1)
Dąbrowska Barbara
(1)
Dąbrowski Przemysław
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fedorowicz Zdzisław
(1)
Filar Ewa
(1)
Filipiak Beata
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Finch Brian
(1)
Fołtyn Waldemar
(1)
Francik Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(66)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(60)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(204)
Język
nieznany (xxx)
(105)
polski
(98)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Księgowi
(2)
Studenci
(2)
14-17 lat
(1)
Dorośli
(1)
Finansiści
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Logistycy
(1)
Młodzież
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(3032)
Powieść obyczajowa
(2949)
Powieść amerykańska
(2475)
Przyjaźń
(2132)
Rodzina
(2130)
Przedsiębiorstwo
(-)
Tajemnica
(1651)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1294)
Polska
(1225)
Zwierzęta
(1220)
Magia
(1167)
Śledztwo i dochodzenie
(1157)
Poezja polska
(1153)
Zabójstwo
(1062)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(993)
Dziewczęta
(979)
II wojna światowa (1939-1945)
(936)
Uczucia
(906)
Nastolatki
(832)
Dzieci
(787)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(656)
Ludzie a zwierzęta
(640)
Małżeństwo
(603)
Psy
(590)
Dziecko
(584)
Relacja romantyczna
(579)
Koty
(572)
Trudne sytuacje życiowe
(566)
Sekrety rodzinne
(556)
Uczniowie
(550)
Policjanci
(546)
Język polski
(536)
Historia
(535)
Boże Narodzenie
(526)
Książka zabawka
(508)
Osoby zaginione
(506)
Podróże
(501)
Chłopcy
(499)
Wychowanie w rodzinie
(473)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(455)
Władcy
(428)
Wybory życiowe
(422)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(413)
Powieść historyczna
(408)
Polacy za granicą
(394)
Literatura
(393)
Wakacje
(391)
Filozofia
(388)
Kultura
(387)
Matki i córki
(379)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(368)
Dziadkowie i wnuki
(366)
Poszukiwania zaginionych
(360)
Wsie
(358)
Uprowadzenie
(348)
Stworzenia fantastyczne
(335)
Powieść fantastyczna
(332)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Zakochanie
(313)
Arystokracja
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Zemsta
(302)
Samorealizacja
(300)
Seryjni zabójcy
(297)
Gry i zabawy umysłowe
(295)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Walka dobra ze złem
(287)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Krainy i światy fikcyjne
(277)
Pomaganie
(276)
Las
(275)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Wojna
(256)
Matematyka
(255)
Ojcowie i córki
(253)
Biografie
(249)
Spisek
(249)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(244)
Pisarze
(242)
Lekarze
(241)
Polityka
(240)
Samotność
(238)
Marzenia
(237)
Warszawa
(237)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Azja Środkowa
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Szwecja
(1)
Wenecja (Włochy ; okolice)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Poradnik
(12)
Monografia
(7)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Reportaż
(3)
Kryminał
(2)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Publicystyka
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Publicystyka japońska
(1)
Romans
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Językoznawstwo
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biznes, marketing, zarządzanie
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Przemysł i usługi
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Transport i logistyka
(1)
204 wyniki Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 307-330. Indeks.
Publikacja została sfinansowana ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC-2011/03/D/HS4/01924
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strona 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Relacje organizacji z otoczeniem, relacje w strukturze organizacyjnej, relacje w procesie pracy, relacje społeczne, relacje w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji, relacje w procesie wprowadzania zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
S. przytyt.: Seria rekomendowana przez Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
Bibliogr.
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Rodzinne intrygi, niewygodne prawdy i obsesja sukcesu. Wciągająca opowieść o jednej z najbardziej tajemniczych i najważniejszych firm na świecie.
Bibliografia na stronach 365-[413].
Intersujący reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Rachunkowość finansowa i podatkowa / red. nauk. Teresa Cebrowska. - Wyd. 1, 3 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 717, [2] s. : wykr. ; 24 cm.
(RRR)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(RRR)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Indeks
Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne. (Z Wprowadzenia) Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...] W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje. (Z Przedmowy do wydania polskiego) Książka adresowana jest do: wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R), słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności, studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. s. 235-237
Dla studentów uczelni ekonomicznych, kadry menedżerskiej oraz uczestników szkoleń z zakresu logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej