Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(43)
Filia nr 3
(15)
Autor
Gasper Dorota
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Janicki Przemysław
(2)
Portny Stanley E
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
Bosworth Michael T
(1)
Breda Małgorzata
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dasiewicz Agata
(1)
Duda Jan
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dymitruk Maria
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gawlik Józef
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gierszewska Karolina
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gorell Ro
(1)
Gorzelany-Dziadkowiec Magdalena
(1)
Gorzelany-Plesińska Julia
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Greser Jarosław
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górska Ewa
(1)
Głodek Zenon
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janus Rafał (redaktor)
(1)
Jardzioch Andrzej
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(1)
Jones Gillian
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalinowski Krzysztof
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kiersnowska-Drzewiecka Anna
(1)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kokocińska Katarzyna
(1)
Kola Jarosław
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozień Ewa
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krajewski Marcin (prawnik)
(1)
Kurzynoga Małgorzata
(1)
Kuzior Anna
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Kłos Sławomir (1966- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lipiński Robert
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Lus Tomasz (logistyka)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciąg Artur
(1)
Matuszek Józef
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Maśliński Mikołaj
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Michalik Zbigniew
(1)
Mielczarek Marcin A
(1)
Miernicka Irmina
(1)
Mintzberg Henry
(1)
Misiołek Krzysztof
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Mitrus Leszek
(1)
Moczała Aleksander
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Morgan Jacob
(1)
Motyl Paweł
(1)
Musialski Tomasz
(1)
Nadolna Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(50)
nieznany (xxx)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(10502)
Młodzież
(7584)
6-8 lat
(1907)
0-5 lat
(1572)
Dorośli
(1470)
Menedżerowie
(51)
14-17 lat
(1414)
9-13 lat
(1220)
Szkoły wyższe
(428)
Rodzice
(343)
18+
(224)
Szkoły podstawowe
(117)
Nauczyciele
(105)
Studenci
(61)
Szkoły średnie
(57)
Lekarze
(43)
Logopedzi
(36)
Prawnicy
(36)
Przedsiębiorcy
(33)
Poziom podstawowy
(30)
Pedagodzy
(29)
Szkoły ponadgimnazjalne
(28)
Klasa 2.
(26)
Klasa 1.
(25)
Przedszkola
(24)
Psycholodzy
(24)
A2 (poziom biegłości językowej)
(23)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(22)
Klasa 3.
(21)
Pracownicy naukowi
(20)
A1 (poziom biegłości językowej)
(19)
B2 (poziom biegłości językowej)
(19)
Psychoterapeuci
(19)
Urzędnicy
(19)
B1 (poziom biegłości językowej)
(18)
Kobieta
(16)
Księgowi
(15)
Radcy prawni
(15)
Gimnazja
(14)
Adwokaci
(13)
Terapeuci zajęciowi
(13)
Klasa 6.
(12)
Nauczyciele przedszkoli
(12)
Pracownicy samorządowi
(12)
Sędziowie
(12)
Terapeuci
(12)
A2 poziom biegłości językowej
(11)
Klasa 4.
(11)
Klasa 5.
(11)
B1 poziom biegłości językowej
(10)
Nauczanie początkowe
(10)
Szkoły zawodowe
(10)
Doradcy podatkowi
(9)
Fizjoterapeuci
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Dziewczęta
(8)
Grupa wiekowa Dzieci
(8)
Pracownicy socjalni
(8)
Proza
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Chłopcy
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dzieci9-13 lat
(7)
Ekonomiści
(7)
Kosmetolodzy
(7)
Nauczyciele akademiccy
(7)
Osoby w wieku starszym
(7)
Specjaliści ds. kadr
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Aplikanci
(6)
Biegli rewidenci
(6)
Handlowcy
(6)
Klasa 8.
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Uczniowie
(6)
Architekci
(5)
Chorzy
(5)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(5)
Klasa 7.
(5)
Lekarze rodzinni
(5)
Licea
(5)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(5)
Niemowlęta
(5)
Pielęgniarki
(5)
Poziom niższy średniozaawansowany
(5)
Programiści
(5)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(5)
Dyrektorzy
(4)
Klasa 2
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Pediatrzy
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Położne
(4)
Prokuratorzy
(4)
Wychowawcy
(4)
Administracja publiczna
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(14)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Innowacje
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Menedżerowie
(6)
Marketing
(4)
Organizacja
(3)
Sukces
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Decyzje
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Usługi
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Łańcuch wartości
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Biznesplan
(1)
Branding (marketing)
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Czas pracy
(1)
Design thinking
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
E-zdrowie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspaci
(1)
Excel
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
General Electric Company
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje medyczne
(1)
Interesariusze
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność (ekonomia)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Leasing
(1)
Likwidacja przedsiębiorstw
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo medyczne
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Europa
(2)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(11)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(4)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Leasing w ujęciu podatkowym, bilansowym oraz prawnym / Małgorzata Breda, Karolina Gierszewska, Anna Kiersnowska-Drzewiecka, Tomasz Musialski, Gyöngyvér Takáts, Ireneusz Zabawa. - Stan prawny na 1 października 2017 r. z uwzględnieniem zmian wchodzących w życie 1 stycznia 2018 r. i 1 stycznia 2019 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2017. - 240 stron : wykres ; 25 cm.
(Biblioteka "Przeglądu Podatkowego")
(Zagadnienia Podatkowe / "Wolters Kluwer")
Dla przedsiębiorców, menedżerów, doradców podatkowych, księgowych.
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylemat przełomowej innowacji / Joshua Gans ; przekład Zofia Soszyńska. - Wydanie 2 (pierwsze wydanie w Wydanictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2020. - 241 stron : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 166-169.
Dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów oraz menedżerów.
Analiza przemian zachodzących w logistyce dotyczącej usług i najnowszych rozwiązań stosowanych w tej dziedzinie. Praca napisana fachowym językiem, dla studentów oraz praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Monografia oferuje dogłębną analizę dyskryminacji nie tylko z teoretycznego, lecz także praktycznego punktu widzenia, z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego, Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: kreatywni liderzy zmieniają świat.
Bibliografia na stronach 391-430. Indeks.
Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa”, tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najlepszych pomysłów i idei oraz skutecznie wprowadzać je w życie, a także jak liderzy mogą efektywnie zachęcać i stymulować swoich pracowników do tego, by ci myśleli nieszablonowo i głośno wyrażali swoje krytyczne opinie. W książce „Buntownicy” ponownie podejmuje wyzwanie związane z polepszaniem świata, w którym żyjemy, tym razem jednak z perspektywy pioniera i pomysłodawcy - tego, kto dopiero przeciera szlaki, postanawia płynąć pod prąd, nie chce dostosować się do opinii większości, jest buntownikiem, nonkonformistą, kimś, kto kwestionuje zastane tradycyjne reguły i status quo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja współfinansowana przez PGE Obrót S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo przy rozdziałach.
Dla studentów uczelni technicznych i uniwersyteckich na kierunkach: bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, stosunki międzynarodowe, inżynieria bezpieczeństwa, politologia, europeistyka, a także specjalistów z administracji państwowej i samorządowej, menedżerów i analityków polskich spółek energetycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 306 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [293]-300. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Szefa ; 1)
(Onepress Exclusive)
Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają ädobrych radö, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce. Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów. Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli: masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji; denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych; potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności; wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa; chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 589-595.
Dla menedżerów, przedstawicieli rad nadzorczych, głównych księgowych, osób zajmujących się profesjonalnie prowadzeniem ksiąg rachunkowych, pracowników pionów finansowo-ekonomicznych, kontrolerów i audytorów wewnętrznych, sędziów sądów gospodarczych, likwidatorów oraz syndyków masy upadłości, a także dla studentów studiów ekonomicznych, studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF)
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Agnieszka Wojtasiak-Terech.
Bibliografia, netografia na stronach 479-484. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów ekonomicznych i zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowych, przedstawicieli instytucji finansowych i menedżerów.
Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy są przedstawione główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach 207-221. Indeks.
Dla studentów i praktyków.
Współfinansowanie: Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa nr 300-026342.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najważniejsze funkcje Exela w pigułce / redaktor prowadzący Rafał Janus. - Warszawa : Wiedza i Praktyka, copyright 2019. - 116 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce: Profesjonalne publikacje dla księgowych i służb rachunkowych.
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Ciągła poprawa efektywności wytwarzania jest naczelnym zadaniem projektantów systemów wytwórczych i ich użytkowników. Według coraz częściej formułowanego paradygmatu produkowane wyroby muszą spełniać funkcjonalne i cenowe oczekiwania klientów, ale – co jest równie ważne – muszą być terminowo dostarczane do odbiorców. Wymagania te wymuszają zmiany w organizacji systemów produkcyjnych oraz planowaniu procesów wytwarzania. Coraz częściej widoczne jest przesuwanie akcentu z dążenia do maksymalnego wykorzystania czasu pracy maszyn technologicznych na rzecz zapewnienia ciągłości przepływu produkcji, skracania cykli produkcyjnych i przede wszystkim dotrzymywania terminów realizacji zleceń. Kluczowym zadaniem jest efektywne sterowanie przepływem materiałów, podzespołów i wyrobów gotowych. Nawet najnowocześniejsze i najbardziej wydajne maszyny nie zagwarantują prawidłowej pracy całego systemu wytwarzania, jeżeli będą musiały czekać na dostarczenie materiałów do produkcji lub będą zablokowane wyrobami już wykonanymi na polach odkładczych. W celu sprawnego dostarczenia materiału do obrabiarek i szybkiego odbierania po zakończeniu obróbki konieczny jest efektywnie działający system planowania i harmonogramowania produkcji oraz inteligentne algorytmy sterujące zautomatyzowanymi obrabiarkami, robotami przemysłowymi i wózkami transportowymi. Algorytmy te muszą uwzględniać aktualny stan całego systemu produkcyjnego oraz pozwalać na ich logiczną i w pewnym sensie inteligentną pracę. Inteligencję w tym przypadku należy rozumieć jako zdolność do podejmowania racjonalnych decyzji w przypadku braku wszystkich danych oraz w przypadku braku możliwości znalezienia rozwiązań optymalnych. Monografia przeznaczona jest dla studentów kierunków studiów zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn, logistyka, dla średniej i wyższej kadry zarządzającej przedsiębiorstwami produkcyjnymi oraz dla ludzi świata nauki, zajmujących się zagadnieniami planowania, harmonogramowania i sterowania przepływem produkcji. Tematyka publikacji odnosi się do klasycznych zagadnień związanych z projektowaniem i organizacją systemów produkcyjnych, uwzględnia jednak założenia i wymagania, które stawia koncepcja Przemysłu 4.0. Zagadnienia teoretyczne przedstawione w monografii są wynikiem wieloletnich badań prowadzonych przez jej autorów, zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi opartymi na prowadzonych wdrożeniach i pracach rozwojowych.[
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 361-372. Indeks.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej