Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(101)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(90)
Filia nr 3
(20)
Oddział Dziecięcy
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Rutkowski Ireneusz
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Belka Marek (1952- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kall Jacek
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Keller Kevin Lane
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Mazurek-Łapacińska Krystyna
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Studziński Adam
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Białowąs Beata
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fleischer Michael
(1)
Flisińska Zuzanna
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Geffroy Edgar K. (1954- )
(1)
Greenwald Rachel
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hartley Kate
(1)
Hingston Peter
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jabłoński Mikołaj (radca prawny)
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jasielska Aleksandra
(1)
Johann Maria
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kramer Józefa
(1)
Kramer Teodor
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Krzysztoń Agnieszka
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lance Steve
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lawley Brian
(1)
Loska Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Nowakowski Robert
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Payne Adrian
(1)
Perek Marzena
(1)
Piaskowska Hanna
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Posner Harriet
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(37)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
nieznany (xxx)
(65)
polski
(34)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Dzieci
(2)
Doradcy podatkowi
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Księgowi
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Kobieta
(3026)
Powieść obyczajowa
(2957)
Powieść amerykańska
(2484)
Przyjaźń
(2125)
Rodzina
(2124)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1643)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1292)
Polska
(1226)
Zwierzęta
(1215)
Magia
(1157)
Poezja polska
(1154)
Śledztwo i dochodzenie
(1152)
Zabójstwo
(1063)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(987)
Dziewczęta
(968)
II wojna światowa (1939-1945)
(932)
Uczucia
(905)
Nastolatki
(831)
Dzieci
(784)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(657)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Małżeństwo
(603)
Dziecko
(586)
Psy
(585)
Relacja romantyczna
(580)
Koty
(567)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Sekrety rodzinne
(554)
Uczniowie
(551)
Policjanci
(546)
Historia
(535)
Język polski
(534)
Boże Narodzenie
(526)
Osoby zaginione
(506)
Książka zabawka
(501)
Podróże
(496)
Chłopcy
(495)
Wychowanie w rodzinie
(474)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(456)
Władcy
(427)
Wybory życiowe
(420)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(414)
Powieść historyczna
(408)
Literatura
(393)
Polacy za granicą
(393)
Wakacje
(389)
Filozofia
(388)
Kultura
(386)
Matki i córki
(377)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(366)
Dziadkowie i wnuki
(365)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Wsie
(357)
Uprowadzenie
(347)
Powieść fantastyczna
(333)
Stworzenia fantastyczne
(333)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Arystokracja
(312)
Zakochanie
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Samorealizacja
(300)
Zemsta
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(297)
Seryjni zabójcy
(297)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Walka dobra ze złem
(278)
Krainy i światy fikcyjne
(276)
Las
(272)
Pomaganie
(272)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Matematyka
(255)
Wojna
(254)
Ojcowie i córki
(251)
Biografie
(249)
Spisek
(248)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(245)
Lekarze
(242)
Pisarze
(242)
Polityka
(239)
Samotność
(238)
Warszawa
(237)
Marzenia
(236)
Temat: czas
2001-
(9)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(28)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Encyklopedia
(1)
Publicystyka
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
101 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, 10 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 201-[203]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Wydanie finansowane z projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki nr 2015/17/B/HS4/00309.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 331-337.
Dla lekarzy, personelu pomocniczego oraz studentów studiów medycznych.
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa (dotyczy numeru inwentarzowego: 300-024910).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. s. 289-290. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 11)
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115350 [lok. Główna - Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing / Jerzy Dietl. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981. - 331, [1] s. ; 21 cm.
Autor
Temat
Bibliogr. s. 309-314. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Przedsiębiorczość / "Wydawnictwo Naukowe PWN")
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Four Wielka Czwórka : ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przekład Jolanta Kubiak. - Poznań : Rebis, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (10 godz. 12 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czyta Wojciech Żołądkowicz.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić?
Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (2 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Dla uczestników studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, podyplomowych i programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej