Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(4)
Filia nr 3
(1)
Autor
Bavuso Daniela
(1)
Cardone Natale
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Mytko Weronika
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
nieznany (xxx)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Działacze społeczni
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3032)
Powieść obyczajowa
(2949)
Powieść amerykańska
(2475)
Przyjaźń
(2132)
Rodzina
(2130)
Komunikacja marketingowa
(-)
Tajemnica
(1651)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1294)
Polska
(1225)
Zwierzęta
(1220)
Magia
(1167)
Śledztwo i dochodzenie
(1157)
Poezja polska
(1153)
Zabójstwo
(1062)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(993)
Dziewczęta
(979)
II wojna światowa (1939-1945)
(936)
Uczucia
(906)
Nastolatki
(832)
Dzieci
(787)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(656)
Ludzie a zwierzęta
(640)
Małżeństwo
(603)
Psy
(590)
Dziecko
(584)
Relacja romantyczna
(579)
Koty
(572)
Trudne sytuacje życiowe
(566)
Sekrety rodzinne
(556)
Uczniowie
(550)
Policjanci
(546)
Język polski
(536)
Historia
(535)
Boże Narodzenie
(526)
Książka zabawka
(508)
Osoby zaginione
(506)
Podróże
(501)
Chłopcy
(499)
Wychowanie w rodzinie
(473)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(455)
Władcy
(428)
Wybory życiowe
(422)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(413)
Powieść historyczna
(408)
Polacy za granicą
(394)
Literatura
(393)
Wakacje
(391)
Filozofia
(388)
Kultura
(387)
Matki i córki
(379)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(368)
Dziadkowie i wnuki
(366)
Poszukiwania zaginionych
(360)
Wsie
(358)
Uprowadzenie
(348)
Stworzenia fantastyczne
(335)
Powieść fantastyczna
(332)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Zakochanie
(313)
Arystokracja
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Zemsta
(302)
Samorealizacja
(300)
Seryjni zabójcy
(297)
Gry i zabawy umysłowe
(295)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Walka dobra ze złem
(287)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Krainy i światy fikcyjne
(277)
Pomaganie
(276)
Las
(275)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Wojna
(256)
Matematyka
(255)
Ojcowie i córki
(253)
Biografie
(249)
Spisek
(249)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(244)
Pisarze
(242)
Lekarze
(241)
Polityka
(240)
Samotność
(238)
Marzenia
(237)
Warszawa
(237)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502/504 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 257-279.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Rzeszowski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej