Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(3)
Filia nr 3
(2)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Fleischer Michael
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Kobieta
(3032)
Powieść obyczajowa
(2949)
Powieść amerykańska
(2475)
Przyjaźń
(2132)
Rodzina
(2130)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Tajemnica
(1651)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1294)
Polska
(1225)
Zwierzęta
(1220)
Magia
(1167)
Śledztwo i dochodzenie
(1157)
Poezja polska
(1153)
Zabójstwo
(1062)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(993)
Dziewczęta
(979)
II wojna światowa (1939-1945)
(936)
Uczucia
(906)
Nastolatki
(832)
Dzieci
(787)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(656)
Ludzie a zwierzęta
(640)
Małżeństwo
(603)
Psy
(590)
Dziecko
(584)
Relacja romantyczna
(579)
Koty
(572)
Trudne sytuacje życiowe
(566)
Sekrety rodzinne
(556)
Uczniowie
(550)
Policjanci
(546)
Język polski
(536)
Historia
(535)
Boże Narodzenie
(526)
Książka zabawka
(508)
Osoby zaginione
(506)
Podróże
(501)
Chłopcy
(499)
Wychowanie w rodzinie
(473)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(455)
Władcy
(428)
Wybory życiowe
(422)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(413)
Powieść historyczna
(408)
Polacy za granicą
(394)
Literatura
(393)
Wakacje
(391)
Filozofia
(388)
Kultura
(387)
Matki i córki
(379)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(368)
Dziadkowie i wnuki
(366)
Poszukiwania zaginionych
(360)
Wsie
(358)
Uprowadzenie
(348)
Stworzenia fantastyczne
(335)
Powieść fantastyczna
(332)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Zakochanie
(313)
Arystokracja
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Zemsta
(302)
Samorealizacja
(300)
Seryjni zabójcy
(297)
Gry i zabawy umysłowe
(295)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Walka dobra ze złem
(287)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Krainy i światy fikcyjne
(277)
Pomaganie
(276)
Las
(275)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Wojna
(256)
Matematyka
(255)
Ojcowie i córki
(253)
Biografie
(249)
Spisek
(249)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(244)
Pisarze
(242)
Lekarze
(241)
Polityka
(240)
Samotność
(238)
Marzenia
(237)
Warszawa
(237)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej