Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Gry i zabawki
(14)
Dostępność
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(3)
Filia nr 3
(3)
Oddział Dziecięcy
(9)
Autor
Andersen Martin Nedergaard
(2)
Herman Michał
(1)
Wojciechowska Martyna (1974- )
(1)
Wrzesiński K
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Młodzież
(11)
Dzieci
(9)
Dorośli
(5)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(14)
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Gry edukacyjne
(2)
Bursztynowa Komnata
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Język polski
(1)
PRL
(1)
Policjanci
(1)
Przestępcy
(1)
Słownictwo
(1)
Zakupy
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
14 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gdybyś był... : zadziorna gra planszowa / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczno : Alexander, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 165 dwustronnych kart z pytaniami, 40 kart odpowiedzi, 24 żetony do obstawiania, tarcza losująca ze strzałką) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ;21 cm).
Liczba graczy: 3-8.
Wiek graczy: 12+.
Przezabawna, lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie, na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. W rozgrywce nie potrzebujemy szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musimy tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o naszej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? W grze znajdziemy 330 haseł oraz 1650 przezabawnych, czasem kontrowersyjnych odpowiedzi. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi, sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Gra zdobyła uznanie planszówkowych pasjonatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zgrana para / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 96 kart obstawiania, 124 karty obrazków, 120 pchełek, klepsydra) : karon, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x26x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Wielkie umysły myślą podobnie! Pokażcie innym, że znacie się najlepiej.
Liczba graczy: 2-8.
Wiek graczy: 8+.
Sprawdźcie jak bardzo jesteście zgrani. Szybka rozgrywka dla par, w której wykładamy na stół obrazki. Każda osoba w parze musi wybrać z tali obstawiania przymiotnik. Ten przymiotnik w zależności od rundy musi najbardziej lub najmniej pasować do danego obrazka. Wygrywa ta para, która najczęściej będzie wykładać identyczne przymiotniki i okaże się najbardziej zgrana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gimatriks : gra dla tęgich umysłów : tutaj liczą się słowa / autor gry Michael Herman. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2018]. - 1 gra (144 kostki z literami, 72 kostki z cyframi, 36 kostek "znak równości", woreczek na literki, woreczek na cyferki, klepsydra, notes, długopis) : karton, tektura, papier, plastik, płótno, kolor ; w pudełku 30x38x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21x22 cm).
(Gold Edition)
Nie będziesz mógł się oderwać!
"Gimatriks" to gra słowna, w której wygrywa ten, kto... najlepiej liczy! Literom nadano wartości liczbowe, zatem układaj słowa tak, aby ich wartość odpowiadała wylosowanym liczbom. Bądź kreatywny i szukaj takich słów, za które zgarniesz jak najwięcej punktów. Oto prawdziwa gimnastyka dla mózgu, zmuszająca do aktywności obie jego półkule!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dookoła świata z Martyną Wojciechowską : gra, w której poznasz świat, podróżując z Martyną Wojciechowską. - Chwaszczno : Alexander, [2012?]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm + Instrukcja, książeczka "Notatki z podróży".
Zawartość pudełka: 1 plansza, 90 kart pytań i odpowiedzi, 6 kart liter, 4 karty "pocztówki z podróży", 10 kart "opowieści Martyny", 3 pionki, 1 kostka do gry z oczkami, 1 kostka do gry z cyframi, 40 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, instrukcja, książeczka "Notatki z podróży".
Liczba graczy: 2-3 osoby.
Czas rozgrywki 30-60 min.
Wiek graczy: od 8 lat.
Gracze przemierzają świat razem ze znaną podróżniczką, Martyną Wojciechowską. Pokonując oceany i kontynenty, odpowiadają na pytania związane z miejscami postoju. Podczas wędrówki mogą poznać również ciekawe historie, łączące się z różnymi miejscami na kuli ziemskiej, które przeżyła i opisała specjalnie dla nich Martyna Wojciechowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gnaj do celu w PRLu! : rozrywkowa gra planszowa / autor. K. Wrzesiński. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2014]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, kostka, 4 elementy modernizacji - cegiełki, 4 karty "Mieszkania", 4 karty "Zakładu", karta "Członek PZPR", karta "Członek ORMO", karta "Znajomości", 44 karty "LOS", 4 tablice "Wyposażenia mieszkania", 4 tablice "Zakupów na kartki", 8 kartek na towar reglamentowany - 2 x 4 sztuki, 64 tabliczki z nazwami towaru, 117 banknotów o różnych nominałach - po 9 sztuk każdego) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4 osób.
Wiek graczy:od 8 lat.
Na opakowaniu: Emocjonująca walka o sukces w epoce socjalizmu "z ludzką twarzą".
W grze "Gnaj do celu w PRLu", zgodnie z tytułem, gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczypospolitej Ludowej. Ich zmagania toczą się w charakterystycznych dla PRLu realiach.
Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, brak towaru, kartki na żywność, proszek do prania, mydło itp
Były to czasy czynów społecznych, pochodów 1 majowych i częstych strajków.
O jakości życia decydowały wówczas również zjawiska, które i dziś nie straciły na znaczeniu - jak znajomości czy przynależność do partii.
Wszystko to tworzy rzeczywistość, w której poruszają się gracze w wyścigu do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bursztynowa komnata : goń za przygodą! : gra dla poszukiwaczy skarbów - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra (40 planszetek, 5 kości losu, 5 pionków tekturowych, 5 podstawek do pionków, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Uwaga, uwaga! Wszystkie serwisy telewizyjne, radiowe i agencje prasowe podają sensacyjną wiadomość: odnaleziono wejście do podziemi, w których ukryto Bursztynową Komnatę - skarb zaginiony podczas chaosu II wojny światowej! Bez zwłoki, poszukiwacze z całego świata stanęli do wyścigu pełnego pułapek i niespodzianek. Kto prześcignie rywali i jako pierwszy dotrze do skrzyń z legendarnym skarbem? Czym prędzej spakuj ekwipunek i dołącz do rywalizacji!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk warcaby - maxi : gry planszowe w 16 wariantach. - Chwaszczno : Alexander, [2018]. - 1 gra (1 plansza dwustronna z 12 puzzli, 4 pionki do chińczyka, 40 pionków do warcabów, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: od lat 4.
Dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych. Chińczyk w 3 wariantach, warcaby aż w 13!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gadka szmatka : junior. - Chwaszczno : Alexander, [2021?]. - 1 gra (1 plansza, 24 karty z literami, 16 kart haseł, tabliczka wyrazów, 4 pionki, klepsydra, kostka, szmatka) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor) ; w pudełku 26x25x6 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Na pudełku: Zabawna gra słowna.
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8+.
Sprawdź jak bogaty masz zasób słownictwa! Czy jesteś w stanie stworzyć całe zdanie, w którym wszystkie wyrazy zaczynają się na jedną literę? A jak wybrniesz z zadania jeżeli dodatkowo będziesz miał narzucony temat wypowiedzi?
"Gadka szmatka" to zabawna gra słowna, przy której świetnie będzie bawić się cała rodzina, co nie wyklucza, że po drodze połamiecie sobie języki, albo będziecie śmiać się do rozpuku.
Wersja dla dzieci ma odpowiednio dobrane tematy wywodów, odpowiadające zainteresowaniom milusińskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gangsterzy i policjanci : 2 gry planszowe. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra (1 dwustronna plansza do gry, 4 tablice "List gończy", 4 pionki tekturowe, 4 podstawki do pionków, 4 pionki plastikowe, 16 kart, 35 tabliczek, 12 drewnianych znaczników (walce), kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Na opakowaniu: Odwieczna walka prawa z bezprawiem.
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
"Gangsterzy i policjanci" to dwie osobne gry, które opierają swoją fabułę na temacie odwiecznej rywalizacji między policją i przestępcami. W pierwszej grze, gracze (policjanci) starają się jak najszybciej odszukać i aresztować gangsterów ze swoich listów gończych. Poszukiwania są niebezpieczne, można zostać rannym lub zginąć w strzelaninie. W ich trakcie dobrze jest mieć informatorów, dobrą pamięć i szczęście. Wygra policjant, który pierwszy złapie gangsterów ze swojej listy poszukiwanych. W drugiej grze, gracze (gangsterzy) organizują napad na bank. Ci, którym się to uda, starają się jak najszybciej uciec ze swoim łupem i schronić się w bezpiecznej kryjówce. Jednak gangsterów ścigają policjanci, którzy mogą pokrzyżować ich plany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Historia Polski : quiz : gra edukacyjna. - Chwaszczno : Alexander, [2012]. - 1 gra (1 plansza do gry, 88 kart "pytań i odpowiedzi", 8 kart liter "a" i "b", 14 kart "ważna data", 4 pionki do gry, kostka do gry, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra, dzięki której poznasz historię Polski.
Liczba graczy:2-4.
Czas rozgrywki: 60-90 min.
Wiek graczy: 10+.
"Quiz historia Polski" to emocjonująca gra edukacyjna dla całej rodziny. Na 88 kartach znajdują się 352 pytania i 704 odpowiedzi. W trakcie gry jej uczestnicy poruszają się pionkami po torze planszy i odpowiadają na pytania z wyciągniętych kart, w zależności od koloru pola na którym postawili swój pionek. Dodatkowe punkty można zdobyć określając jakie ważne wydarzenie w historii Polski miało miejsce pod datą widniejącą na karcie z talii kart "ważnej daty". W trakcie gry wiele emocji zapewnią również strzały do celu z katapulty, które będą sprawdzianem umiejętności manualnych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pantomima Hot : pikantna gra towarzyska. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 2 klepsydry, 4 drewniane pionki, 15 kart Marionetka, 150 kart z hasłami, kolorowa kostka, tablica suchościerlana, mazak, 15 drewnianych kolorowych znaczników) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm).
(Pokaż To Całym Sobą!)
(Gold Edition)
Forma i typ
Odbiorca
18+
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tylko dla dojrzałych 18+.
Liczba graczy: 4+.
Wiek graczy: 18+.
Gorąca gra imprezowa, dla tych którzy cenią sobie dobrą zabawę i pikantny humor. W zestawie kart znajdziemy także odważniejsze, dwuznaczne hasła, które należy przekazać swojej drużynie bez użycia słów. Jedyne narzędzia jakimi dysponujemy to gesty i mowa ciała - swojego … lub ciała rywala. Dotarcie na metę jest pozornie proste, ale na drodze do zwycięstwa stoi UNIKATOWA PLANSZA, na której toczy się rozgrywka. Uczestnicy nieustannie modyfikują wygląd ścieżki oraz wpływają swoimi odpowiedziami na położenie pionka przeciwnika. Możecie być pewni jednego - do wygranej doprowadzi was tylko wielka trójka: ŚMIAŁOŚĆ, WYOBRAŹNIA I TAKTYKA! Wyjątkowa jakość wykonania! Wspaniałe rekwizyty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawda czy wyzwanie : zagraj jeśli się odważysz. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2018]. - 1 gra (1 plansza do gry, klepsydra, 6 drewnianych pionków, 165 dwustronnych kart, 80 żetonów, 18 drewnianych znaczników, kostka do gry) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm).
(Gold Edition)
Gra pełna niespodzianek.
Liczba graczy: 2-6-.
Czas rozgrywki: 60 min.
Wiek graczy: 13+.
"Prawda czy wyzwanie" to gra pełna niespodzianek! Gracze stoją w obliczu wyzwań i muszą zmierzyć się z wymagającymi pytaniami. Przygotuj się na ekscytującą, pełną szaleństw zabawę. Czekają Cię zwariowane zadania, zaskakujące pytania, trudne decyzje, mnóstwo śmiechu i zabawnych sytuacji!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy. - Chwaszczyno : Alexander, [2017?]. - 1 gra (136 tabliczek z numerami, 4 tabliczki "Joker", 4 tabliczki zapasowe, 10 półeczek, 1 worek) : karton, plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 25x31x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: od 8 lat.
Na pudełku: gra dla całej rodziny.
"Remik Liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami rozgrywki, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto najlepiej obmyśli strategię gry i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus. - Chwaszczno : Alexander, [2019?]. - 1 gra (tablica ze wskazówką, mata plastikowa) : tektura, karton, plastik, kolor ; w pudełku 38x26x6cm + instrukcja 4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Gra i dobra gimnastyka. Super zabawa!!!
Liczba graczy: 3-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Gra ta została stworzona z myślą o dzieciach, ale zdecydowanie nie jest tylko dla nich. Grupa dorosłych ludzi (młodych ludzi powiedzmy, a w każdym razie młodych duszą) będzie miała z tego prawdopodobnie jeszcze lepszą zabawę niż przedszkolaki. "Wygibajtus", czyli polska wersja Twistera idealnie łączy gimnastykę ze świetną zabawą. Utrzymanie równowagim stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, nie jest takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej