Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(1)
Filia nr 3
(1)
Oddział Dziecięcy
(4)
Autor
Niedźwiedź Jakub
(2)
Wasyliszyn Krzysztof
(2)
Beisner Rayph
(1)
Bounfino Aureliano
(1)
Dennen Paul
(1)
Dudek Marian
(1)
Franz Klemens
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Grunau Jurgen P
(1)
Herring Derek
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Le Ratislav
(1)
Luciani Simone
(1)
Mangone Nestore
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Raggan Hans
(1)
Rosmos Paul
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Sorrentino Lorenzo Tucci
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Młodzież
(5)
Dzieci
(3)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry edukacyjne
(1)
Gry w karty
(1)
Lód
(1)
Pingwiny
(1)
Potwory
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(2)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Fikolo : figurowy zawrót głowy / Wolfgang Kramer, Jürgen P. Grunau, Hans Raggan ; tłumaczenie Krzysztof Wasyliszyn. - Bielsko-Biała : Lucrum, copyright 2018. - 1 gra (36 kart figur, 30 kart zadań) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x11x3 cm + instrukcja (dwustronnie zadrukowana karta złożona w harmonijkę : ilustracje kolorowe ; 42x20 cm).
Ekscytujące wyzwanie dla umysłu!
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 10-20 min.
Wiek graczy: 8+.
"Fikolo" to gra logiczna, która przy prostych zasadach wymaga od graczy sporo wyobraźni i szybkiego myślenia. Na środku stołu układa się losowe karty symboli, zaś po ich bokach zadania. Gracze grają jednocześnie i starają się jak najszybciej znaleźć układ pasujący do któregoś z zadań. Układ kart na stole można jednak zmieniać poprzez dokładanie kolejnych symboli. "Fikolo" posiada banalne do wytłumaczenia zasady, lecz powoduje duże emocje i skłania wyobraźnię do sporego wysiłku. Kilka wariantów zasad daje możliwość dostosowanie poziomu trudność do wieku graczy pozwalając także na rozgrywkę z dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojownicy Podziemi / autorzy gry Lorenzo Silva, Lorenzo Tucci Sorrentino i Aureliano Bounfino ; ilustracje Giulia Ghigini ; tłumaczenie Krzysztof Wasyliszyn, Marian Dudek, Tomasz Międzik. - Bielsko-Biała : Lucrum, copyright 2014. - 1 gra (tarcza walki złożona z 4 części, znacznik skrzyni, wieża, znacznik drużyny, 3 kości bohaterów, 9 dodatkowych białych kości, znacznik lidera, 30 złotych monet, 12 znaczników ran, 5 znaczników mocy specjalnych, 7 drewnianych znaczników zdrowia, 53 karty ekwipunku, 53 karty potworów, 4 karty Władcy Podziemi, 9 kart bohaterów, karta zadawania obrażeń potworom, 6 kart podziemi) : karton, plastik, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 27x27 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Czas rozgrywki: 45-60 min.
Wiek graczy: 10+.
"Wojownicy Podziemi" to prawdopodobnie najzabawniejsza gra w jaką zagrasz. Łączy przygodę, zręczność i poczucie humoru. Zbierz parszywą kompanię. Razem przemierzycie lochy i stawicie czoła hordom pokracznych monstrów. W ogniu walki i w desperacji będziecie musieli umiejętnie wykorzystać swoje talenty i odwagę, by w jednym kawałku stanąć przed Władcą Podziemi. I tu będzie po was! Że co!? Że niby z łatwością dacie radę?! No to śmiało!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 5
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk : nie drażnij smoka / autor gry Paul Dennen ; ilustracje na kartach Rayph Beisner, Derek Herring, Ratislav Le, Paul Ramos ; tłumaczenie Jakub Niedźwiedź. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, copyright 2019. - 1 gra (1 dwustronna plansza, karty rezerwy, 40 kart talii startowych graczy, talia lochów, 7 żetonów artefaktów, 11 żetonów wielkich sekretów, 18 żetonów pomniejszych sekretów, 2 żetony klucza, 2 żetony plecaka, 3 żetony korony, 3 żetony figurki małpiego bożka, 4 żetony odznaki złodziejskiego mistrzostwa, żetony złota, 120 drewnianych kostek graczy, znacznik smoka, 24 drewniane kostki smoka, 4 pionki graczy, smocza sakwa) : karton, tektura, drewno, welur, kolor ; w pudełku 31x31x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 30-60 min.
Wiek graczy: 12+.
Gra Roku 2019 - Nagroda Główna ; Gra Roku 2019 dla Całej Rodziny
Doskonale znacie ten motyw. Bohater dociera do leża potwora... cicho, cichutko, na paluszkach... wszystko idzie zgodnie z planem. Nagle jeden fałszywy ruch, drobna nieostrożność i BRZDĘK! Potwór się budzi, a nasz bohater znajduje się w poważnych tarapatach! W "Brzdęku" wcielamy się w podobnych mu włamywaczy, którzy mimo usilnych prób bezszelestnego przemierzania podziemnych korytarzy, niechybnie rozdrażnią wielkiego, czerwonego smoka...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Newton / autorzy gry Nestore Mangone & Simone Luciani ; tłumaczenie Jakub Niedźwiedź ; [ilustrator Klemens Franz]. - Edycja polska. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza mapy, 1 plansza postępów, 4 plansze badań, 10 kafli celów, 10 kafli specjalizacji, 12 kafli dochodu, 4 kafle medycyny, 48 kafli biblioteczki - po 12 w każdym kolorze, 10 kafli wynalazków, 20 kafli rozwoju, 7 kafli miast, 6 kafli uniwersytetów, 3 kafle starożytnych ruin, 4 kafle pomocy, 18 żetonów premii, 20 żetonów mikstur, 32 monety - o wartości 1 oraz 5, 20 kart mistrzów, 24 startowe karty podstawowe - po 6 w każdym kolorze, 45 kart akcji - po 15 na każdy poziom, 16 studentów - po 4 w każdym kolorze, 4 naukowców - po 1 w każdym kolorze, 8 znaczników graczy - po 2 w każdym kolorze, 48 kostek podróży - po 12 w każdym kolorze, 1 znacznik pierwszego gracza) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 32x23x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm).
Cranio Creations - wydawca oryginału.
Liczba graczy: 1-4.
Czas rozgrywki: 90 min.
Wiek graczy: 12+.
W połowie XVII wieku rozpoczął się okres wielkich zmian w historii ludzkości - rewolucja naukowa zapoczątkowana przez wprowadzenie nowych metod naukowych. Złotymi zgłoskami w historii zapisują się wielcy naukowcy i myśliciele, którzy zmieniają oblicze świata na zawsze: Galileusz, Kopernik, Keppler, Bacon a przede wszystkim sir Isaac Newton. Podczas rozgrywki gracz wciela się w rolę młodego ambitnego naukowca, którego marzeniem jest zostać wielkim geniuszem swoich czasów. W tym celu gracze udają się w podróż po Europie, odwiedzają kolejne miasta oraz Uniwersytety i uczą się formułować własne teorie, tworzyć nowe narzędzia oraz pracować, by uzyskać fundusze. Gra planszowa "Newton" jest rozgrywana w trakcie sześciu rund. W trakcie każdej z nich gracze rozgrywają pięć kart z ręki, z których każda pozwala na wykonanie konkretnej akcji. Każda akcja zapewnia pewien określony efekt w zależności od symboli akcji umieszczonych na niej. Po każdej turze, jedna z kart użytych przez gracza musi zostać pod planszą - daje to dodatkową szanse na posłużenie się daną akcją a poza tym przy uzyskaniu kart z tą samą akcją, pozwoli na używanie ich z większą siła. Po upływie sześciu rund punkty są zliczane i wyłoniony zostaje zwycięzca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pingwin na lodzie. - [Bielsko-Biała] : Lucrum Games, [2023]. - 1 gra (2 młotki, figurka pingwina, tarcza losująca, ramka, 4 nóżki, 19 białych kostek lodu, 19 niebieskich kostek lodu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x26x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 10-20 min.
Wiek graczy: 3-103.
Jak grać? To bardzo proste:
- użyj tarczy losującej, aby dowiedzieć się jakiego koloru kostki lodu będziesz skuwał,
- skuj młotkiem wybraną kostkę we wskazanym kolorze; jeśli spadnie ich więcej, nic się nie stało - ważne, że pingwin dalej znajduje się na lodzie,
- przegrywa gracz, który w trakcie skuwania doprowadził do tego, że pingwin spadł z lodu i zaznał przymusowej kąpieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej