Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Gry i zabawki
(11)
Książki
(10)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(2)
Filia nr 3
(4)
Oddział Dziecięcy
(16)
Autor
Carroll Lewis (1832-1898)
(2)
Kramer Wolfgang
(2)
Bailey Vanessa
(1)
Borecki Ludo (1973- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cabrero Domingo. Wirus
(1)
Corteggiani Francois (1953- )
(1)
Culliford Nine (1930- )
(1)
Culliford Thierry (1955- )
(1)
Czuba Sławomir
(1)
David GJ (1981- )
(1)
Gaarder Jostein (1952- )
(1)
Gamrot Magda
(1)
Gogolin Anna
(1)
Grunau Jurgen P
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Inman Matthew (1982- ). Eksplodujące kotki
(1)
Jackowska Alina
(1)
Juzma
(1)
Kozak Jolanta (1951- )
(1)
Landini Filippo (1970- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lis Mateusz
(1)
Lopez Carlos
(1)
Lopez Carlos. Wirus
(1)
Maksymowicz Piotr
(1)
Miachaud Laura
(1)
Mosiewicz Maria (1971- )
(1)
Nadstoga Zbigniew
(1)
Nicolucci Andrea (1966- )
(1)
Parthoens Luc (1964- )
(1)
Potocki Alexander
(1)
Prin Laurent
(1)
Raggan Hans
(1)
Rossi Sarah
(1)
Santisteban Santi
(1)
Santisteban Santi. Wirus
(1)
Saunier Nathalie
(1)
Saunier Remi
(1)
Storino Sara
(1)
Turconi Stefano (1974- )
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Wasyliszyn Krzysztof
(1)
Zdęba Beata (1965- )
(1)
Zimnicka Iwona (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(17)
nieznany (xxx)
(4)
Odbiorca
Młodzież
(13)
Dzieci
(10)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Kobieta
(3026)
Powieść obyczajowa
(2957)
Powieść amerykańska
(2484)
Przyjaźń
(2125)
Rodzina
(2124)
Gry w karty
(-)
Tajemnica
(1643)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1292)
Polska
(1226)
Zwierzęta
(1215)
Magia
(1157)
Poezja polska
(1154)
Śledztwo i dochodzenie
(1152)
Zabójstwo
(1063)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(987)
Dziewczęta
(968)
II wojna światowa (1939-1945)
(932)
Uczucia
(905)
Nastolatki
(831)
Dzieci
(784)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(657)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Małżeństwo
(603)
Dziecko
(586)
Psy
(585)
Relacja romantyczna
(580)
Koty
(567)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Sekrety rodzinne
(554)
Uczniowie
(551)
Policjanci
(546)
Historia
(535)
Język polski
(534)
Boże Narodzenie
(526)
Osoby zaginione
(506)
Książka zabawka
(501)
Podróże
(496)
Chłopcy
(495)
Wychowanie w rodzinie
(474)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(456)
Władcy
(427)
Wybory życiowe
(420)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(414)
Powieść historyczna
(408)
Literatura
(393)
Polacy za granicą
(393)
Wakacje
(389)
Filozofia
(388)
Kultura
(386)
Matki i córki
(377)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(366)
Dziadkowie i wnuki
(365)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Wsie
(357)
Uprowadzenie
(347)
Powieść fantastyczna
(333)
Stworzenia fantastyczne
(333)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Arystokracja
(312)
Zakochanie
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Samorealizacja
(300)
Zemsta
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(297)
Seryjni zabójcy
(297)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Walka dobra ze złem
(278)
Krainy i światy fikcyjne
(276)
Las
(272)
Pomaganie
(272)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Matematyka
(255)
Wojna
(254)
Ojcowie i córki
(251)
Biografie
(249)
Spisek
(248)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(245)
Lekarze
(242)
Pisarze
(242)
Polityka
(239)
Samotność
(238)
Warszawa
(237)
Marzenia
(236)
Temat: dzieło
Alicja w Krainie Czarów
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(3)
Grecja
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Fantasy
(3)
Adaptacja komiksowa
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Komiks obyczajowy
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Plansze do gry
(1)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(1)
Powieść przyagodowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
21 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 Dz [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / [autorzy] D. Cabrero, C. Lopez, S. Santisteban ; [projekt] Santi Santisteba ; - Podłęże : Muduko : Fabryka Kart Trefl, © 2020. - 1 gra (68 kart) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 16x11x4 cm + instrukcja (1 harmonika : ilustracje kolorowe ; 14 cm).
(Wirus / D. Cabrero, C. Lopez, S. Santisteban)
Na opakowaniu: Najbardziej zaraźliwa gra karciana na świecie.
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+
"Wirus!" to gra karciana, w której musicie zbudować ludzkie ciało, jednocześnie broniąc je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez przeciwników.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci stażyści odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i tylko Wy możecie je powstrzymać.
Waszym zadaniem jest stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią.
Staracie się zwyciężyć, mając do dyspozycji przeróżne metody, etyczne lub nieetyczne. Wygrany zyska uznanie i granty, a przegrany trafi w ręce odpowiednich służb.
Bojkotuj wysiłki rywali i wykorzystaj swój spryt do osiągnięcia zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pewnego dnia Alicja wpada do króliczej nory i tym samym do świata przypominającego sen. Dziewczynka raz rośnie, raz maleje po wypiciu tajemniczego napoju i zjedzeniu ciastka. Na swojej drodze spotyka mnóstwo dziwnych postaci m.in. Pana Gąsienicę palącego fajkę wodną, Postrzelonego Zajączka, gniewną Królową Kier. Przed powrotem do rzeczywistości Alicja gra w szalonąpartię krokieta z talią kart…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/B (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Disney Klasyczne Baśnie)
(Klub Świata Komiksu ; album 2642)
Przeznaczona dla małych i dużych czytelników komiksowa adaptacja wspaniałej filmowej opowieści „Alicja w Krainie Czarów”!
Pewnego słonecznego popołudnia Alicja przysłuchuje się dość nudnej lekcji historii. Nagle, ni stąd, ni zowąd, jej oczom ukazuje się biały królik w kamizelce!
W pogoni za tym osobliwie wyglądającym stworzeniem Alicja trafia do Krainy Czarów - zdumiewającego świata pełnego przedziwnych stworzeń... i niesamowitych przygód.
Komiks o potędze wyobraźni, nieposkromionej dziecięcej ciekawości i odwadze, która jest konieczna, żeby pewnie kroczyć przez świat i nie poddawać się w obliczu przeciwności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kom (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka uhonorowana w grudniu 1996 r. przez polską sekcję IBBY Międzynarodową Nagrodą Literacką im. Janusza Korczaka
Podczas podróży z ojcem dwunastoletni Hans Thomas daje się wplątać w przedziwną historię. Jedząc bułeczkę od dorfskiego piekarza, łamie prawie ząb na zapieczonej w niej książeczce, która jest tak maleńka, że nie można odczytać liter bez użycia lupy. Hans Tomas ma odpowiednią lupę. Ale zaraz, zaraz... Przecież dostał ją od pewnego karzełka, dzień wcześniej niż bułeczkę z książeczką od pewnego piekarza z Dorfu! Karzełek rzekł wówczas: Gdy tylko cię ujrzałem, zaraz zrozumiałem, że w podróży może ci się przydać lupa. Czy jest to spisek? Czy to sen? Czy też początek niezwykłej przygody z baśnią, której Hans Thomas nie zapomni nawet wtedy, kiedy będzie dorosły? Dlaczego po wielu latach kwituje on europejską podróż słowami: Słyszałem, że można utonąć w zbyt dużej sukience, ale nie wiedziałem, że można utonąć w baśni. Dzisiaj dobrze wiem, że wszyscy powinni się tego wystrzegać? Obecność cudów, mimo grozy, filozofia dla dzieci i dorosłych, a także wspaniałe poczucie humoru, to zalety wszystkich książek Josteina Gaardera. Jednak w "Przepowiedni Dżokera" pojawiają się ze szczególną, magiczną siłą.
Uhonorowana w grudniu 1996 r. przez polską sekcję IBBY Międzynarodową Nagrodą Literacką im. Janusza Korczaka, w 2003 r. weszła do Kanonu Książek dla Dzieci i Młodzieży, stając się jedną z najważniejszych pozycji literackich europy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/F (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przepisy na katastrofę / autor Matthew Inman, Elan Lee ; ilustracje Matthew Inman. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (13 broszurek z przepisami, 5 pustych broszurek na przepisy, 121 kart, kołnierz wstydu ) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 31x22x8 cm + Przewodnik po polu bitwy (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 15 cm), Zasady (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
(Eksplodujące kotki / Matthew Inman)
Liczba graczy: 2-5.
Czas rozgrywki: 15 min.
Wiek graczy: 12+.
Na opakowaniu: Gra imprezowa.
Wejdź do gry i spróbuj swoich sił w tej wysoce strategicznej, w pełni bezpiecznej wersji rosyjskiej ruletki!
Podczas rozgrywek gracze co turę dobierają po jednej karcie, aż do momentu, gdy któryś trafi na puchatą bombę. Ów nieszczęśnik rozlatuje się na tysiąc kawałeczków i wypada z gry. Pozostałe karty służą do unikania eksplodujących kotków lub łagodzenia ich wybuchowego temperamentu.
Niezależnie czy Twoja przygoda dopiero się zaczyna, czy też należysz do ich najzagorzalszych fanów serii, Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz do zgotowania najbardziej odjechanej rozgrywki!
Zestaw zawiera 121 starannie wyselekcjonowanych kart zapewniających najwyższej jakości doznania, 13 nowych trybów rozgrywki, które zaskoczą nawet najbardziej wyrafinowanych graczy, a także sławny i niezwykle pożądany kołnierz wstydu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Jak wróżyć z kart : samouczek / oprac. Juzma. - Warszawa : Interlibro, 1992. - 142 s. : rys. ; 20 cm.
Na książce pseud. aut., nazwa: Józef Miałan
Na zasadach reprintu z 1933 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : bycza gra nie dla osłów! / autor Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwinkel. - Wydanie 10. - Konin : G3, 2019. - 1 gra (104 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x2 cm + instrukcja (1 dwustronnie zadrukowana karta złożona w harmonijkę : ilustracje kolorowe ; 43x15 cm).
Wersja 2.4
Liczba graczy: 2-10.
Czas rozgrywki: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Najlepsza Gra Umysłowa roku 1996 (Mensa), Najlepsza Karciana Gra Rodzinna 1996 roku (Games Magazine), Najlepsza Gra 1994 roku (Deutser Spiele Preis)
Jeśli szukasz gry karcianej, która doskonale sprawdzi się zarówno dla małej, jak i dużej liczby graczy, to "6. bierze!" będzie doskonałym wyborem. Gra jest przeznaczona dla 2 do 10 graczy w wieku od 10 lat. W trakcie rozgrywki Twoim zadaniem będzie pozbycie się z ręki wszystkich kart z byczymi głowami, poprzez układanie ich w jednym z czterech rzędów. Musisz jednak uważać, bo jeśli zostaniesz zmuszony do dołożenia szóstej karty do któregokolwiek z rzędów, będziesz musiał wziąć jego zawartość. Każda zebrana w ten sposób karta, to minus jeden punkt za każdą głowę byka, znajdującą się na niej. Wystrzegaj się zatem kart z dużą ilością byczych głów!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fikolo : figurowy zawrót głowy / Wolfgang Kramer, Jürgen P. Grunau, Hans Raggan ; tłumaczenie Krzysztof Wasyliszyn. - Bielsko-Biała : Lucrum, copyright 2018. - 1 gra (36 kart figur, 30 kart zadań) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x11x3 cm + instrukcja (dwustronnie zadrukowana karta złożona w harmonijkę : ilustracje kolorowe ; 42x20 cm).
Ekscytujące wyzwanie dla umysłu!
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 10-20 min.
Wiek graczy: 8+.
"Fikolo" to gra logiczna, która przy prostych zasadach wymaga od graczy sporo wyobraźni i szybkiego myślenia. Na środku stołu układa się losowe karty symboli, zaś po ich bokach zadania. Gracze grają jednocześnie i starają się jak najszybciej znaleźć układ pasujący do któregoś z zadań. Układ kart na stole można jednak zmieniać poprzez dokładanie kolejnych symboli. "Fikolo" posiada banalne do wytłumaczenia zasady, lecz powoduje duże emocje i skłania wyobraźnię do sporego wysiłku. Kilka wariantów zasad daje możliwość dostosowanie poziomu trudność do wieku graczy pozwalając także na rozgrywkę z dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
OverbooKing : brakuje łóżek /autor gry Filippo Landini ; tłumaczenie reguł Alexander Potocki. - Warszawa : Story Haouse Egmont, © 2023. - 1 gra (96 kart gości - 4 talie po 24 karty, 16 hoteli - 8 dwustronnych płytek, 4 karty wyników, 20 żetonów z punktami, znacznik rozpoczynającego gracza, 4 karty przeglądu specjalnych zdolności rezerwacyjnych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 20x20 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Dawno, dawno temu… król postanowił wyprawić wielki bankiet i zaprosił na niego swoich poddanych. Tysiące gości z całego królestwa przybyło do stolicy i stara się znaleźć miejsce noclegowe. Ale hotele są przeładowane i zaczyna się prawdziwy wyścig po łóżko z (w miarę) czystą pościelą.
"OverbooKing" to szybka i rywalizacyjna gra, w której trzeba planować swoje ruchy, przewidywać podstępy rywali, a czasem po prostu zaryzykować.
Świetna gra rodzinna, która sprawi także frajdę zaawansowanym graczom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Gry karciane / przekł. z ang. Zbigniew Nadstoga. - Wyd. 2. - [Poznań] : Atena, 1999. - 280 s. : il. ; 17 cm.
(Mini Encyklopedia / "Atena")
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody Smerfów)
(Klub Świata Komiksu ; album 870)
W tomie "Smerfy hazardziści" na niebieskich mieszkańców lasu czyhają wyjątkowe niebezpieczeństwa.
Pierwsze zostaje przyniesione do wioski z ludzkich siedzib. Smerfy odwiedzają ludzi, bo tylko w ich domach mogą znaleźć przyprawy, dzięki którym jedzenie jest pyszne. Podczas jednej z takich wypraw zarażają się... hazardem.
Od tej chwili wioska Smerfów zmienia się nie do poznania. Zamiast dbać o smerfojagody, niebieskie stworki grają w karty albo kości i bez opamiętania obstawiają zakłady.
Papa Smerf będzie się musiał nieźle nabiedzić, żeby wyrwać wszystkich ze szponów nałogu.
Kolejne zadanie będzie co najmniej równie trudne: hrabia, który rządzi obszarem sąsiadującym z lasem Smerfów, ściąga na ten las straszliwe niebezpieczeństwo!
A paskudny czarownik Gargamel też wymyśla wciąż niecne plany...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kom (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocia klątwa : znajdź właściwe słowo... we właściwym momencie! / autorzy Laurent Prin, Rémi i Nathalie Saunier ; grafika Laura Michaud ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (120 kart, kafelek : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x10x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Liczba graczy: od 3 do 6.
Czas rozgrywki: okolo 30 min.
Wiek graczy: 12+.
To prosta i angażująca gra imprezowa, w której nieustannie lawirujemy między naprowadzeniem innych na nasz tok myślenia a próbą skierowania ich myśli na inne tory… przynajmniej na jakiś czas.
Wspólna zabawa ze skojarzeniami doskonale pobudza naszą wyobraźnię i pozwala jeszcze lepiej poznać pozostałych i uczestników.
Na kartach znajduje się aż 880 słów, co razem ze specjalnym mechanizmem ograniczenia wyboru aktualnego hasła zapewnia mnóstwo unikalnych rozgrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Młodzieżowa : wielka literatura w małej formie!)
"Alicja była bardzo ciekawą osóbką; ba! - w całej Anglii nie było drugiej tak ciekawej dziewczynki jakk ona.
Uwielbiała zgadywanki, koty, zabawne historyjki i książki z ilustracjami.
Te bez ilustracji nie interesowały jej ani trochę".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koci domek Gabi / DreamWorks. - Gdańsk : Winning Moves Polska, [2023?]. - 1 gra (30 kart) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 14x10x2 cm + instrukcja (1 karta dwustronna : ilustracje kolorowe ; 11 cm).
(Koci Domek Gabi)
(Top Trumps Juniors)
Paczka zawiera 5 różnych gier!
Liczba graczy: 2 lub więcej.
Czas rozgrywki: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Bohaterowie kociego świata Gabi zapraszają do wspólnej zabawy.
Czy znasz ich wszystkich? Które z nich trafią do Twojej talii kart?
Gabi, Wróżkotka, Syrenkotka to tylko niektóre z postaci bajkowego świata. Każda z nich ma swoje słabsze i mocniejsze strony. Konkurować ze sobą będą pod względem mocy, takich jak: magia, psoty, hałas, pomysły, apetyt.
Przekonajcie się, która z nich zwycięży.
Na wiernych fanów kolorowej krainy czekają ciekawostki, dotyczące serialu Koci Domek Gabi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kokos. - Warszawa : Kangur, [2019]. - 1 gra (70 kart z liczbami, 11 kart specjalnych - Zmiana Kierunku, Palma Pierwszeństwa, Zbij Kokosa) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 18x19x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Liczba graczy: 2+.
Wiek graczy: 8+.
"Kokos" to gra pełna zwrotów akcji i niezapomnianych emocji. Liczy się spostrzegawczość i refleks. Odliczaj kolejno, razem z przeciwnikami i wykładaj swoje karty. Uważaj! Nie przegap kart specjalnych, mogą one wywrócić los gry do góry nogami. Działaj szybko, jeśli chcesz wygrać! Pozbądź się swoich kart i zostań mistrzem zbijania kokosów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sequence. - Hattem [Netherlands] ; Goliath, © 2022. - 1 gra (1 plansza, 104 karty Sequensce, 50 niebieskich żetonów, 50 zielonych żetonów, 35 czerwonych żetonów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x21x6 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 22 cm).
Liczba graczy: 2-12.
Czas rozgrywki:
Wiek graczy: 7+.
Gra karciana na planszy!
Podczas swojej tury gracz wybiera jedną ze swoich kart i umieszcza awersem do góry przed sobą.
Następnie kładzie żeton w swoim kolorze na planszy, w wolnym miejscu, oznaczonym symbolem wyłożonej karty.
Dobierz kartę, aby zakończyć swoją turę.
Bądź ostrożny! Jeżeli nie pobierzesz karty, zanim następny gracz umieści swój żeton i dobierze kartę, tracisz prawo dobrania karty - kończysz grę z jedną mniej kartą w ręku.
Gracze kontunuują zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Średnio na jeża. - Warszawa : Kangur, [2019]. - 1 gra (54 karty ze zwierzątkami, 27 kart zagadek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 18x18x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Uwaga: gra zawiera duże stężenie dobrej rozrywki!
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8+.
Licz. Zbieraj i wygrywaj! Wesoła gra, która zapewni Wam dobrą zabawę a przy okazji nauczy logicznego myślenia i podstaw liczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Tarot : [karty i wyrocznia]. - Bydgoszcz : Arcanum, 1989. - 51, [5] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [54]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej