Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(1)
Filia nr 3
(1)
Oddział Dziecięcy
(2)
Autor
Boekhoff Andrea
(1)
Guerov Alexandar
(1)
Guerova Ledha
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Mrzewa-Michalak Anna
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Młodzież
(3)
Temat
Gry planszowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Dywersja
(1)
Gry w karty
(1)
Kopalnie złota
(1)
Krasnoludki
(1)
Złoto
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Battalia : początek / [autor i kierownik projektu] Alexandar i [współautorka, tłumaczka i edytorka] Ledha Guerovi ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Konin : G3, [2016]. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 plansze graczy, 88 kart jednostek, 80 kart zaopatrzenia, 84 karty artefaktów, 28 kart miast, 48 kart dróg, 10 kart wielkich artefaktów, 2 karty biegu, 9 kart wulkanu, 4 karty bonusowe bitew, 4 karty znaczników punktów zwycięstwa, 3 karty specjalne, 1 Wyrocznia Słońca, 8 figurek bohaterów, 79 znaczników poziomu miast, 12 znaczników pierścienia, 4 znaczniki czasu, 1 kość, 4 pomoce graczy) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe 28x28 cm) ; "Almanach: opis frakcji" (8 stron : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm).
Buduj talię, odkrywaj świat, najmij bohatera, stwórz państwo.
Zawiera dodatkowe elementy gry.
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 90-120 min.
Wiek graczy: 12+.
Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego... Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami. Cztery ludy pod wodzą swoich mistrzów będą rywalizować o dominację w świecie Battalii. Przewodnią ideą gry jest to, że wszystkie cztery frakcje mogą dowolnie ze sobą współpracować pod jednym dowództwem. W przeciwieństwie do większości gier, gdzie gracze wybierają frakcje, w tej grze frakcje wybierają graczy... Gracze będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : bycza gra nie dla osłów! / autor Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwinkel. - Wydanie 10. - Konin : G3, 2019. - 1 gra (104 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x2 cm + instrukcja (1 dwustronnie zadrukowana karta złożona w harmonijkę : ilustracje kolorowe ; 43x15 cm).
Wersja 2.4
Liczba graczy: 2-10.
Czas rozgrywki: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Najlepsza Gra Umysłowa roku 1996 (Mensa), Najlepsza Karciana Gra Rodzinna 1996 roku (Games Magazine), Najlepsza Gra 1994 roku (Deutser Spiele Preis)
Jeśli szukasz gry karcianej, która doskonale sprawdzi się zarówno dla małej, jak i dużej liczby graczy, to "6. bierze!" będzie doskonałym wyborem. Gra jest przeznaczona dla 2 do 10 graczy w wieku od 10 lat. W trakcie rozgrywki Twoim zadaniem będzie pozbycie się z ręki wszystkich kart z byczymi głowami, poprzez układanie ich w jednym z czterech rzędów. Musisz jednak uważać, bo jeśli zostaniesz zmuszony do dołożenia szóstej karty do któregokolwiek z rzędów, będziesz musiał wziąć jego zawartość. Każda zebrana w ten sposób karta, to minus jeden punkt za każdą głowę byka, znajdującą się na niej. Wystrzegaj się zatem kart z dużą ilością byczych głów!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta / autor Frederic Moyersoen ; grafika Andrea Boekhoff. - Wydanie 15. - Konin : G3, 2020. - 1 gra (44 karty tuneli, 27 kart akcji, 28 kart bryłek złota, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów) : karton, tektura, kolor ; w podełku 13x10x2 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 42 cm).
Liczba graczy: 3-10.
Czas rozgrywki: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
"Sabotażysta" to wspaniała rozrywka przeznaczona dla 3 do 10 graczy w wieku od 8 lat. Już dziś przekonaj się o sile światowego fenomenu, grając ze znajomymi w tę fantastyczną grę karcianą!
W trakcie rozgrywki, uczestnicy zabawy wcielą się w żądne bogactwa krasnoludy. Kopiąc tunele, będą próbowały dostać się do bryłek złota.
Zadanie nie jest tak proste, jak się wydaje. Wśród kopaczy znajduje się sabotażysta! Rozbita latarnia, połamany kilof, wykolejony wózek lub zawalony tunel? To z pewnością wina sabotażysty, który nie cofnie się przed niczym, by zagarnąć całe złoto.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej