Etyka biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(8)
Filia nr 3
(1)
Oddział Dziecięcy
(1)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Bialy Richard J. (1951- )
(1)
Borkowska Małgorzata (1939- )
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałkowski Jerzy
(1)
Haładus Krzysztof (1966- )
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Merrill Rebecca R
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Motłoch Michał
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Schoolland Ken
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Spólny Jacek
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zaorski-Sikora Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(5)
nieznany (xxx)
(4)
Odbiorca
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3026)
Powieść obyczajowa
(2957)
Powieść amerykańska
(2484)
Przyjaźń
(2125)
Rodzina
(2124)
Etyka biznesu
(-)
Tajemnica
(1643)
Miłość
(1510)
Relacje międzyludzkie
(1292)
Polska
(1226)
Zwierzęta
(1215)
Magia
(1157)
Poezja polska
(1154)
Śledztwo i dochodzenie
(1152)
Zabójstwo
(1063)
Literatura polska
(1038)
Rodzeństwo
(987)
Dziewczęta
(968)
II wojna światowa (1939-1945)
(932)
Uczucia
(905)
Nastolatki
(831)
Dzieci
(784)
Życie codzienne
(731)
Pamiętniki polskie
(657)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Małżeństwo
(603)
Dziecko
(586)
Psy
(585)
Relacja romantyczna
(580)
Koty
(567)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Sekrety rodzinne
(554)
Uczniowie
(551)
Policjanci
(546)
Historia
(535)
Język polski
(534)
Boże Narodzenie
(526)
Osoby zaginione
(506)
Książka zabawka
(501)
Podróże
(496)
Chłopcy
(495)
Wychowanie w rodzinie
(474)
Wojsko
(462)
Pisarze polscy
(460)
Wojna 1939-1945 r.
(456)
Władcy
(427)
Wybory życiowe
(420)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Żydzi
(414)
Powieść historyczna
(408)
Literatura
(393)
Polacy za granicą
(393)
Wakacje
(389)
Filozofia
(388)
Kultura
(386)
Matki i córki
(377)
Dziennikarze
(369)
Czarownice i czarownicy
(366)
Dziadkowie i wnuki
(365)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Wsie
(357)
Uprowadzenie
(347)
Powieść fantastyczna
(333)
Stworzenia fantastyczne
(333)
Język angielski
(327)
Publicystyka polska
(325)
Powieść francuska
(323)
Arystokracja
(312)
Zakochanie
(312)
Gry planszowe
(310)
Politycy
(308)
Opowiadanie polskie
(304)
Samorealizacja
(300)
Zemsta
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(297)
Seryjni zabójcy
(297)
Opowiadanie dziecięce polskie
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(292)
Powieść polska
(284)
Mężczyzna
(282)
Młodzież
(282)
Śmierć
(282)
Prywatni detektywi
(281)
Walka dobra ze złem
(278)
Krainy i światy fikcyjne
(276)
Las
(272)
Pomaganie
(272)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(264)
Matematyka
(255)
Wojna
(254)
Ojcowie i córki
(251)
Biografie
(249)
Spisek
(248)
Odżywianie
(245)
Stosunki interpersonalne
(245)
Lekarze
(242)
Pisarze
(242)
Polityka
(239)
Samotność
(238)
Warszawa
(237)
Marzenia
(236)
Gatunek
Poradnik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Styl życia, moda i uroda
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : Jak dzięki zaufaniu przyspieszyć sukces w biznesie.
Bibliografia na stronach 385-398. Indeks.
Książka o budowaniu zaufania w biznesie W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: - jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu; - w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski; - jak odbudować utracone zaufanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr.
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osiągnąć? - Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm? - Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Przygody Jonatana / Ken Schooland ; [tłumaczenie Jacek Spólny ; ilustracje Michał Motłoch]. - Sosnowiec : Aspekt, 2007. - 204, [3] strony : ilustracje kolorowe; 21 cm + płyta (CD-ROM).
Na okładce: Płyta CD z tekstem książki w prezencie dla zabieganych, niedowidzących i dzieci. Włącz w samochodzie i słuchaj w czasie jazdy! Po polsku i angielsku.
Czyta w j. polskim Krzysztof Haładus. Czyta w j. angielskim Richard Bialy.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Jonatan mieszka w małym portowym miasteczku pomagając w sklepiku swoich rodziców. Popołudniami rodzice pozwalają mu wypływać samotnie małą żaglówką na zatokę.
Pewnego razu zrywa się gwałtowny sztorm, który porywa łódkę Jonatana w nieznane. Po wielu dniach dryfowania, ocean wyrzuca pokiereszowany jacht chłopca na brzeg dziwnej wyspy o nazwie Korrumpo.
Jonatan spotka tu wiele osobliwych postaci, od których dowie się o dziwnych zwyczajach panujących na tej egzotycznej wyspie. Każda rozmowa, każde spotkanie i każdy rozdział, będą zbliżały go do poznania prawdy o istocie wolności osobistej.
Dostrzeże też powab płci pięknej. Zobaczy rzeczywistość pozbawioną zasłony, utkanej z pozorów i powierzchownych, tradycyjnych przesądów.
Pozna prawdę o życiu, toczącym się na tej odległej, zamorskiej wyspie. Czy tylko zamorskiej i odległej?...
Przekonaj się sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Prz (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Polski Uniwersytet Wirtualny)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej