Kotler Philip (1931- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(11)
Filia nr 3
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Kotler Philip (1931- )
(-)
Zarawska Patrycja (1970- )
(374)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(286)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Roberts Nora (1950- )
(224)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(224)
Fabianowska Małgorzata
(221)
Steel Danielle (1947- )
(215)
Goliński Zbigniew
(201)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(181)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Popławska Anna (1980- )
(157)
Prus Bolesław (1847-1912)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(137)
King Stephen (1947- )
(134)
Rolando Bianka
(131)
Szekspir William (1564-1616)
(131)
Rzehak Wojciech (1967- )
(130)
Fabisińska Liliana (1971- )
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(127)
Christie Agata (1891-1976)
(127)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(126)
Zimnicka Iwona (1963- )
(124)
Głowińska Anita
(120)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(118)
Stanecka Zofia (1972- )
(117)
Szulc Andrzej
(117)
Webb Holly (1976- )
(112)
Supeł Barbara
(111)
Włodarczyk Barbara (1960- )
(111)
Kraśko Jan (1954- )
(110)
Masterton Graham (1946- )
(109)
Oklejak Marianna (1981- )
(109)
Gawryluk Barbara (1957- )
(105)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Drewnowski Jacek (1974- )
(103)
Skowrońska Emilia
(103)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(102)
Mróz Remigiusz (1987- )
(102)
Ross Tony (1938- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Lem Stanisław (1921-2006)
(101)
Mazan Maciejka
(101)
Napierski Stefan
(101)
Ochab Janusz (1971- )
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Pawlikowska Beata (1965- )
(100)
Tuwim Julian (1894-1953)
(100)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(97)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(97)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(96)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(95)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(95)
Mosiewicz Maria (1971- )
(95)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Cussler Clive (1931-2020)
(89)
Siewior-Kuś Alina
(88)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Rostworowski Emanuel (1923-1989)
(87)
Asnyk Adam
(86)
Widmark Martin (1961- )
(86)
Williams Sophy (1965- )
(86)
Goscinny Rene (1926-1977)
(85)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(85)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(83)
Olejnik Donata
(83)
Skalska Katarzyna
(83)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(82)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(81)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
nieznany (xxx)
(9)
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(11)
Rynek
(2)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Strategia firmy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. W książce także nazwa wydawcy i ISBN oryginału.
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przekł. zbior. z ang. Robert Bartołd [i in.]. - Wyd. 11. - Poznań : Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il., fot., wykr. ; 27 cm.
Na s. red. : Wyd. 1 (dodr.)
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału : Prentice Hall
Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson
Indeksy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson
Indeksy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. w przypisach. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (2 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. w przypisach. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 7. - Warszawa : Felberg SJA, cop. 1999. - XXX, 743, [1] s. : il. ; 26 cm.
Forma i typ
Temat
Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12087 [lok. Filia Nr 3 - Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z "życiaö najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej